Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:43:02 GMT

متین رضایی روی سکوی نخست ایستاد/ برنامه روز پنجم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۷۹۶۶۳

متین رضایی روی سکوی نخست ایستاد/ برنامه روز پنجم مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارم از سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان به مبارزات سه وزن ۶۳- و ۶۸- کیلوگرم پسران و ۵۵- کیلوگرم دختران اختصاص داشت. تیم ملی ایران در رقابت‌های امروز جمعه ۱۴ مردادماه دو نماینده داشت. متین رضایی به نشان طلا دست یافت و فرشته فتحی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وی بعد از یک دور استراحت، «جولس» از فرانسه را در دو راند و با نتایج ۱۸ بر ۷ و ۲۳ بر ۱۷ شکست داد و در ادامه «نیکولوفسکی» از استرالیا را با نتایج (۱۷ بر ۵ و ۱۱ بر یک) از پیش رو برداشت و سپس در مرحله یک چهارم نهایی در حالی که وقت اول مبارزه را ۱۰ بر ۷ به «برکای ارر» از ترکیه واگذار کرده بود، در دو زمان بعدی مبارزه با نتایج ۴ بر ۲ برنده و ۵ بر ۲ برنده به برتری رسید و با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مرحله نیمه نهایی «رافئل پاپا» از یونان را با نتایج ۱۷ بر ۷ و ۱۲ بر ۲ از پیش روی برداشت و حریف «نظروف» از ازبکستان در فینال شد.

رضایی در مبارزه برای کسب مدال طلا و در دیداری تماشایی در راند اول با نتیجه ۱۰ بر ۹ مقابل حریف ازبکستانی خود پیروز شد اما در راند دوم نتیجه را ۹ بر ۹ واگذار کرد، راند سوم نماینده شایسته کشورمان کار را تمام کرد و ۳ بر ۲ پیروز شد و چهارمین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.

فرشته فتحی دیگر نماینده کشورمان بود که در نخستین دیدار نتیجه را به «نیکا کاراباتیچ» از کرواسی بازی را واگذار کرد و حذف شد.

برنامه روز پنجم نمایندگان ایران

فردا شنبه ۱۵ مردادماه تکواندوکاران اوزان ۷۳- و ۷۸- کیلوگرم پسران و ۵۹- و ۶۳- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود می‌روند که تیم ملی ایران در ۳ وزن نماینده دارد.

پونه جعفر صالحی در وزن ۵۹- کیلوگرم در دور نخست ابتدا مقابل «کیسینکا» از لهستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری با «عسکروا» از قزاقستان دیدار خواهد داشت. در این وزن ۳۶ تکواندوکار حاضر هستند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم دختران، ساغر مرادی با حضور ۳۸ تکواندوکار در دور نخست برابر «بن یونس» از مراکش به میدان می‌رود و در صورت برترین با «ستینل» از ترکیه مبارزه می‌کند.

در بخش مردان نیز رضا کلهر تنها نماینده ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم خواهد بود که در دور نخست «هه ینگ جیه» از چین تایپه را رو به روی خود دارد و در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران کره جنوبی، عربستان یا مونته نگرو بازی می‌کند. در این وزن ۳۸ تکواندوکار شرکت کرده‌اند.

تیم ملی ایران تا پایان روز چهارم مسابقات موفق به کسب چهار مدال طلا و یک نقره شده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی و متین رضایی چهار مدال طلا و پرنیا سلمانی هم یک مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

فرشته فتحی و امیرعباس رهنما نیز از دور مسابقات حذف شده‌اند.

سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در شهر «صوفیه» کشور بلغارستان جریان خواهد داشت.

کد خبر 5556722

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی تکواندو فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران هندبال تیم فوتبال استقلال تهران کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران تکواندو فدراسیون فوتبال فوتسال مهدی طارمی تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال امید ایران مارک ویلموتس مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۷۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا، سجاد عباسپور، پویا ناصر پور، علی نوربخش
۶۷ کیلوگرم: امید احمدی، امیرمحمد یارمحمدزهی، حجت رضایی، آرمین محب ثابت
۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی، علیرضا عبدولی، محمدرضا حجامی، غلامرضا فرخی
۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی، محمد هادی صیدی، بهروز هدایت، ابوالفضل پایدار
۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان، سید ابوالفضل میرزاده، امیرحسین کریمی، محمد سروش رنجبر

کد خبر 6089040

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد