Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در چارچوب مسابقات قهرمانی جهان مقابل سوئد متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در دومین مسابقه خود در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان به‌مصاف تیم قدرتمند سوئد رفت و با نتیجه ۳۹ بر ۱۹ تن به شکست داد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۸ به سود تیم سوئد به پایان رسید و در نیمه‌دوم نیز اختلاف بیشتر شد تا سومین شکست دختران نوجوان ایران رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این شکست، ملی‌پوشان ایران باید برای قرار گرفتن در جایگاه‌های سیزدهم تا شانزدهم به روز یکشنبه شانزدهم مردادماه به‌مصاف تیم‌ملی رومانی بروند.

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با دو پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی موفق شده بود برای اولین‌بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان ایران به جمع شانزده تیم برتر جهان راه پیدا کند.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، نگین رحمانی، الناز یارمحمدتوسکی به کاپیتانی شهرزاد نصوحی، ترکیب تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه‌شمالی را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضاییان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان تا نوزدهم مردادماه با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه‌شمالی برگزار خواهد شد.

کد خبر 594125

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال تیم ملی ایران تیم ملی هندبال تیم ملی هندبال ایران هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!