Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته نخست بوندس لیگا آلمان تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت میزبان بایرن مونیخ بود و بایرنی‌ها موفق شدند با نتیجه پرگل ۶ بر یک در خانه آینتراخت فرانکفورت پیروز شوند.

بایرنی‌ها از ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۵ توسط یاشوا کیمیش به گل رسیدند.

در ادامه بازی نیز بایرنی‌ها با گلزنی بنجامین پاوارد، سادیو مانه، جمال موسیالا، سرژگنابری در دقایق ۱۰، ۲۹، ۳۵، ۴۳ نیمه اول به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم رندال کولو موئانی موفق شد، یکی از گل‌ها خورده آینتراخت فرانکفورت را در دقیقه ۶۴ جبران کند.

بایرنی‌ها که کار را در نیمه اول تمام کرده بودند در نیمه دوم نیز حملاتی را روی دروازه آینتراخت فرانکفورت ترتیب دادند و در دقیقه ۸۳ جمال موسیالا موفق شد دروازه فرانکفورتی‌های نگون بخت را باز کند تا در این دیدار دبل کرده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوندس لیگا بایرن مونیخ اینتراخت فرانکفورت سادیو مانه یاشوا کیمیش آینتراخت فرانکفورت بایرنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی اش آلیانز آره نا میزبان رئال مادرید خواهد بود.  

بایرن مونیخ و رئالی‌ها برای صعود به این مرحله از سد ۲ تیم انگلیسی آرسنال و منچسترسیتی گذشتند تا بار دیگر در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر شوند. ۲ تیم در ۲۶ بازی رویارویی شان ۲۴ با در مراحل حذفی باهم رو به رو شده اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۲ تیم تاکنون به صورت مساوی ۴۲ بار دروازه یکدیگر را باز کرده اند که در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گلزن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است، اما بایرنی‌ها در هفت بازی اخیرشان مقابل رئال مادرید ۶ بار شکست خورده اند و فقط یک تساوی به دست آورده اند که مسلما شاگردان توماس توخل به همین دلیل انگیزه زیادی در بازی پیش رو خواهند داشت تا به روند ناکامی‌هایشان مقابل کهکشانی‌ها پایان دهند.

رئالی‌ها نیز با توجه به آمار خوب سال‌های اخیرشان مقابل بایرنی‌ها بازهم امیدوارند با دست پر مونیخ ترک کنند تا گام بلندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا طی کنند چرا که کهکشانی‌ها در فصل‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با پیروزی مقابل بایرنی‌ها به فینال صعود کرد و در دیدار فینال نیز به ترتیب تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول را شکست دادند و جام قهرمانی را به خانه بردند که در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت.

در سوی مقابل با توجه به اینکه باواریایی‌ها در بوندسلیگا قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرده اند توماس توخل و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ناکامی در بوندسلیگا به دست فراموشی سپرده شود.

کلمنت تورپین داور فرانسوی قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا