Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا شرکت سامسونگ امسال ساعت گلکسی واچ ۴ کلاسیک را با یک نسخه حرفه‌ای جایگزین خواهد کرد. گفته می‌شود سری بعدی ساعت‌های سامسونگ شامل مدل استاندارد گلکسی واچ ۵ است که در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متری و گلکسی واچ ۵ پرو در اندازه ۴۵ میلی متری خواهند بود.

این مدل ظاهرا مصرف کنندگان در فضای باز را هدف قرار خواهد داد، همانطور که در یک پست وبلاگی، اخیرا سامسونگ اعلام کرده: "سامسونگ مشتاق است به گسترش مجموعه ساعت‌های گلکسی خود ادامه دهد تا نیاز‌های منحصربه‌فرد بسیاری از کاربران، به‌ویژه آن‌هایی که علاقه‌مند به فضای باز هستند، بهتر برآورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از این است که مدل‌های معمولی دارای ضخامت ۹.۸ میلی متری هستند. وزن مدل کوچکتر ۲۸.۷ گرم و وزن مدل بزرگتر ۳۳.۵ گرم است. مدل پرو نیز ۱۰.۵ میلی متر ضخامت دارد و ظاهرا ۴۶.۵ گرم وزن دارد.

مدل پرو به احتمال زیاد دارای ساختار تیتانیومی خواهد بود. اما اینکه آیا مدل‌های معمولی دارای بدنه آلومینیومی هستند یا بدنه فولادی ضد زنگ، هنوز مشخص نیست.

نوع ۴۰ میلی‌متری ساعت گلکسی واچ ۵ احتمالا دارای باتری ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و مدل ۴۴ میلی‌متری می‌تواند دارای باتری ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد. این مدل‌ها تا ۵۰ ساعت عمر باتری خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود Watch ۵ Pro نیز از یک باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند و تا ۸۰ ساعت دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید

مدل‌های جدید گلکسی واچ ۵ با قدرت باتری بیشتر به بازار می‌آید باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی سامسونگ گلکسی واچ گلکسی واچ ۵ میلی متری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود