Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به مطلب منتشر شده در روزنامه شرق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، جوابیه وزارت ورزش و جوانان به مطلب منتشر شده در روزنامه شرق به شرح زیر است:

جناب آقای مهدی رحمانیان
مدیرمسوول و صاحب امتیاز نشریه وزین شرق

عطف به مطلب (گزارش) مندرج در شماره ۴۳۴۳ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ آن روزنامه با عنوان: "چه کسی گفت جمع کنید و از ایران بروید؟" موارد مطروحه زیر، در پاسخ به اظهارنظر نگارنده و در راستای تنویر افکارعمومی حضورتان ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور فرمایید مطابق ماده ۲۳ از فصل ششم قانون مطبوعات، نسبت به انتشار جوابیه ارسالی اقدام مقتضی معمول دارند:

 روابط‌ عمومی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت حفظ نیروهای انسانی، قهرمانان و ورزشکاران به‌عنوان فرزندان وطن، اعلام می‌کند در صورت بیان چنین اظهارنظری، این نظر، موضع رسمی مسوولان ورزش کشور به حساب نیامده و همان‌طور که تاکید شد حفظ نیروهای متعهد و قهرمان، به‌عنوان رکن اساسی ورزش از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان و دیگر نهادهای ورزشی کشور به حساب می‌آید.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه

به گزارش همشهری آنلاین، «طه جهاد» سخنگوی جنبش حماس، عصر امروز (چهارشنبه)، ادعای روزنامه لبنانی «اللواء» درباره انتقال مقر حماس به سوریه را تکذیب کرد.

روزنامه لبنانی اللواء به‌تازگی با انتشار گزارشی مدعی شده بود حماس از دمشق خواسته تا مقر خود را به سوریه منتقل کند و «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه این درخواست را رد کرده است.

سخنگوی جهاد اعلام کرد: «ضمن تشکر از تمام کشورهای عربی که آنان را پناه ملتمان و حامی آرمان خود می دانیم؛ اما آنچه روزنامه لبنانی اللواء دیروز (سه‌شنبه-۲۴ آوریل) درباره درخواست جنبش برای انتقال به سوریه منتشر کرده، تکذیب می‌کنیم. جنبش [حماس] نه از کشور برادر سوریه و نه دیگر کشورها چنین درخواستی نداشته است.»

این ادعا در حالی در روزنامه اللواء منتشر شده است که اخیرا برخی رسانه‌های دیگر نیز مدعی شده بودند حماس قصد انتقال مقر خود از قطر به ترکیه را دارد.

یک منبع در حماس روز گذشته در گفت‌وگو با «العربیه» گفت که حماس مقر خود را از قطر تغییر نخواهد داد.

کد خبر 847085 منبع: فارس برچسب‌ها قطر خبر ویژه سوریه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان