Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع کمیته ارزیابی روند ثبت نام در مدارس استان گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در روند ثبت نام دانش آموزان یک امر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا رضایی در جمع کمیته ارزیابی روند ثبت نام در مدارس استان با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خاطر نشان کرد: شهوت دنیوی و هوا و هوس علت اصلی پیدایش نهضت عاشورا بود و امید واریم که شور حسینی را درک کنیم و با شعور حسینی در زندگی شخصی و اجتماعی خود اقدامات موثری را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عاشورا جنگ بین حق و باطل بود گفت: باطل همواره سر و صدای زیادی دارد و خودش را حق و جذاب جلوه می دهد اما بصیرت لازمه شناخت حق از باطل است.

رضایی با اشاره به گستردگی استان کرمان بیان کرد: مشکل خاصی در روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس شهرستان ها و مناطق استان وجود ندارد اما در شهر کرمان با مشکل مواجه هستیم و این هم به دلیل مهاجرت زیاد مردم به شهر کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در روند ثبت نام دانش آموزان یک امر ضروری است گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مردم در ستاد های ثبت نام مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

 رضا رضایی با اشاره به بازدید از بیش از ۵ هزار ۲۵۰ بازدید از مدارس استان در بازه زمانی ۱۴ فروردین ماه تا اول خرداد ماه گفت: بازدید از روند ثبت نام مدارس نیز در دستور کار تیم ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش استان است.

بر پایه این گزارش: نشست تخصصی تیم ارزیابی وزارت آموزش و پرورش با کارگروه ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا رضایی مدارس رعایت حقوق شهروندی آموزش و پرورش استان کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ثبت نام در مدارس استان کرمان روند ثبت نام دانش آموزان آموزش و پرورش استان کرمان کل آموزش و پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: قریب به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ دانش‌آموز و اولیا در کشور داریم و بخش اعظمی از جامعه متأثر از نظام تعلیم و تربیت است و این امر وظیفه خبرنگاران است.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ریشه سربلندی ایران عزیزمان در تربیت و ریشه تربیت را می‌توانیم در معلمان جستجو کنیم، ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت مرتضی مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری معلم انقلاب بود و در سایه روشنگری بینش و قدرت معلمی و مفاهیم انقلاب در اختیار جوانان قرار گرفت و از آموزه‌های ایشان هنوز بهره‌مند می‌شویم.

وی معلمی را مسئولیت سنگینی دانست، ابراز کرد: این شغل را با سایر مشاغل نمی‌توان مقایسه کرد، معلمی عشق است، شغل نیست.

فرهادی ادامه داد: آموزش و پرورش ۹۸۰ هزار نفر پرسنل کنونی دارد که در نظام رتبه‌بندی شرکت کردند و در بخش آموزش فعال هستند و کانون و اجتماع معلمان است.

سخنگوی آموزش و پرورش ابراز کرد: اعتماد عمومی به معلمان و مدرسه سرمایه گرانی است که باید سعی در حفظ آن کنیم و در گرو این سرمایه امنیت برای کشورمان بیافرینم.

وی افزود: انتخاب معلم نمومنه یک حرکت  نمادین است.این اتفاق یک قدر مطلق دقیق نیست، بلکه نسبی است و توانمندی‌هایی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نحوه شناسایی معلم اینگونه نیست که خود را کاندیدا کنند بلکه از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و اولیا طرح نویی راه‌اندازی شد، زیرا بسیاری از معلمان از این کار معذورند و توازن معلمی، آن‌ها را محدود می‌کند؛ اما امسال این شناسایی به شکلی رقم خورد و ما به ارزیابی‌های چندگانه معلم، دانش‌آموز و اولیا ۹۳ هزار معلم در سطح مدرسه به عنوان نمونه انتخاب می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری