Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی ۱۸ مرداد در قونیه برگزار می‌شود که مسابقات برخی رشته‌ها زودتر آغاز شده است.

در این رقابت‌ها اولین مدال کاروان ایران توسط «بهنام آرین» دوچرخه‌سوار آینده‌دار استان همدان کسب شده است و در ماده اسکرچ «محمد گنج‌خانلو» و «بهنام آرین» رقابت خود را آغاز کردند که در پایان «بهنام آرین» توانست صاحب مدال نقره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار تیمی و حرفه‌ای محمد گنج‌خانلو در این رقابت باعث شد تا بهنام آرین اولین مدال کاروان ایران را به ارمغان بیاورد.

گفتنی است در این ماده ۲۲ ورزشکار حضور داشتند که در پایان نماینده امارات به رتبه نخست؛ بهنام آرین از ایران دوم و رکاب‌زن قزاقستان به رتبه سومی دست یافتند.

تأمین اعتبار سه پروژه ورزشی شاخص تویسرکان از محل سفر رییس جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تأمین اعتبار سه پروژه ورزشی شاخص شهرستان تویسرکان از محل سفر ریاست‌جمهور خبر داد.

«علی حقیقی» در جمع رئیس و کارکنان ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با اشاره به سهم ۱۸۴ میلیارد تومانی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان از اعتبارات سفر رییس جمهور گفت: با پیگیری‌ و تلاش‌ مسئولان شهرستان و دفتر فنی سه پروژه خوابگاه ورزشی، زمین چمن سرکان و مجموعه بانوان در سفر رییس جمهور تأمین اعتبار شدند.

برچسب‌ها بهنام آرین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دوچرخه سواری پیست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهنام آرین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دوچرخه سواری پیست بهنام آرین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دوچرخه سواری پیست ورزش و جوانان استان همدان بهنام آرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد