Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مشهود تقیلو روز  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری مراسم یوم العباس حسینیه اعظم و دسته عزاداری زینبیه زنجان، پایگاه های موقت ۱ و۲ جهت خدمات رسانی بهداشت و درمان در مرکز شهر و در مسیر حضور عزاداران حسینی(ع) مستقر شده است.

وی اضافه کرد: همچنین بازرسین و ناظرین مراقبت های بهداشتی در قالب ۶ تیم مراقبتی و نظارتی با موتورلانس های حوزه بهداشت و ۲ تیم پیاده در مراسم دسته عزاداری حسینیه اعظم  زنجان حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقیلو افزود: طبق برنامه ریزی ها از مبدا تا مقصد و بالعکس هم در دسته عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم، اکیپ های ثابت (پایگاههای AMP) و ادوات مختلف امدادی بهداشتی و درمانی (اکیپ های پیاده، اتوبوس آمبولانس ها، آمبولانس های اسپرینتر و موتولانس های بهداشت و اورژانس ۱۱۵) با توان حداکثری حضور داشته و امداد رسانی به زائرین و عزاداران حسینی (ع) را پوشش خواهند داد.

این مسوول با اشاره به اینکه آمبولانس هوایی و بالگرد دانشگاه نیز به منظور پشتیبانی لازم در آماده باش خواهند بود، خاطرنشان کرد: تجهیزات نظارتی و تشخیصی پیشرفته حوزه بهداشت نیز به کارگیری می شوند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ماه محرم و کرونا حسینیه اعظم زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ماه محرم و کرونا حسینیه اعظم زنجان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان ماه محرم و کرونا حسینیه اعظم زنجان حسینیه اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس