Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول مقسم روز شنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: گزارش سقوط این دستگاه  خودرو گردشگران ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر جمعه از سوی مدیریت بحران استانداری گلستان  به منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان به منظور کمک گردشگران ارسال شده بود.

وی ادامه داد: این اداره بلافاصله با بهره‌گیری از یک دستگاه «هلی شات» یگان حفاظت اداره کل و یک گروه چهار نفره جنگلبانان گرگان و کردکوی و تیم هایی از جمعیت هلال احمر برای شتاب در عملیات امدادرسانی به منطقه اعزام شده‌اند که بلافاصله محل سقوط این خودرو شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقسم خاطرنشان کرد: تاخیر در آزادسازی جسد از خودرو به خاطر قرار گرفتن در لب پرتگاه،  سخت گذر بودن منطقه جنگلی، برخورد با تاریکی شب و شیب بسیار تند بوده که  برای خارج کردن جسد باید امکانات برای برش خودرو به منطقه انتقال داده شود که  امدادگران جمعیت هلال احمر تا ساعتی دیگر این عملیات را پایان خواهند داد.

وی گفت: این خودروی گردشگران چهار نفر سرنشین داشته که قبل از سقوط، سه نفر از آنان خارج شده بودند.

برچسب‌ها استان گلستان منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل گرگان خودرو امداد و نجات کردکوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل استان گلستان منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل گرگان خودرو امداد و نجات کردکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد