Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:34:24 GMT

دسته‌های عزادار با پلیس هماهنگ باشند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۲۶۴۴

دسته‌های عزادار با پلیس هماهنگ باشند

به گزارش «تابناک»، سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سانحه دلخراش شب گذشته در شهرستان اردستان که خودروی سواری با عزاداران حسینی برخورد کرده و سه کشته و ۱۹ مصدوم برجاگذاشت گفت: مسوول این هیات عزاداری بدون هیچگونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تاکیدهای مکرر و هشدارهای لازم در این خصوص، نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه ای و تاریک اقدام کرده بود که منجر به این حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: در این سانحه راننده پژو و مسوول هیات عزاداری هرکدام به میزان ۵۰ درصد توسط کارشناسان پلیس راهور مقصر شناخته شدند.

وی ادامه داد: پلیس حتی فراتر از وظیفه به منظور پیشگیری از چنین حوادثی برای بیشتر هیات‌های عزاداری، کاور پلیس‌یار محرم و حتی تجهیزات ترافیکی تهیه و در اختیار گذاشته است.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای ایجاد محدودیت‌های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی مراسم‌های عزاداری در روزهای باقیمانده دهه اول محرم و نیز اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد : در این روزها در محل‌های اجرای مراسم‌ عزاداری در خیابان‌های اصلی شهرهای استان محدودیت های ترافیکی خواهیم داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: در شهر اصفهان در محدوده‌های اطراف میدان امام (ره) ، میدان احمدآباد به سمت ولی‌عصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، چهار راه عسگریه، تقاطع پل میر- شیخ صدوق به سمت چهار راه نظر، میدان بسیج و شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، پلیس به منظور پوشش ترافیکی‌ لازم حضور کاملا محسوس خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا عزاداری دسته های عزاداری پلیس راهنمایی و رانندگی محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس