Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:24:25 GMT

جانشین حسین زاده از نیمکت استقلال پیدا شد!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۲۸۸۳

جانشین حسین زاده از نیمکت استقلال پیدا شد!

به گزارش "ورزش سه"، روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سرها در بیاورد.

هواداران استقلال انتظار داشتند تا باشگاه با جذب یک ستاره نامدار جای خالی حسین زاده را پر کند که این اتفاق نیز افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب بازیکنان پرتعداد در خط حمله و اضافه شدن احتمالی محمد محبی تا حد زیادی همه را از خط حمله استقلال آسوده خاطر می کند.

با این وجود گزینه ای که کمتر کسی روی او برای فصل جدید حساب باز کرده بود، حالا در بازی های دوستانه پیش فصل ستاره استقلال بوده و جالب اینکه او توانسته اعتماد ریکاردو ساپینتو را نیز جلب کند. حرف از امیر علی صادقی است، بازیکنی که مثل حسین زاده از سایپا با نظر فرهاد مجیدی راهی استقلال شد و حالا یک مهره قابل اتکا برای آبی پوشان است.

صادقی که متولد بهمن 79 است و هنوز تولد 22 سالگی خود را جشن نگرفته، یکی از مهره های مهم تیم ملی امید هم شناخته می شود. این بازیکن جوان که در پایه های سایپا رشد کرد و به تیم بزرگسالان این باشگاه رسید، پارسال فرصت زیادی برای بازی از سوی مجیدی پیدا نکرد اما با وجود اینکه برای فصل جدید خط حمله استقلال بسیار پرتعدادتر است، به نظر می رسد اوبه مهره کلیدی تیم ساپینتو تبدیل شده است.

وینگر جوان آبی ها در تیم ساپینتو درست در پستی فوتبال بازی می کند که پارسال حسین زاده در آنجا توپ می زد. قطعا سال گذشته نیز انتظار اینکه حسین زاده در استقلال اینقدر خوب بدرخشد را کسی نداشت اما او با اعتماد مجیدی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در نهایت لقب موثرترین بازیکن تیم را از آن خود کرد. صادقی نیز حالا یکی از مردان مورد اعتماد ساپینتو است که قبل از شروع لیگ به خوبی جواب این اعتماد را داده است.

پدیده شماره 99 آبی ها، بعد از گلزنی در دو بازی دوستانه استقلال در کشور ترکیه در دو بازی تدارکاتی گذشته آبی پوشان نیز به میدان رفته و پایش به گل باز شده است. او ابتدا مقابل داماش گلزنی کرد و بعد در بازی روز گذشته مقابل هوادار تک گل تیمش را به ثمر رساند تا توانایی هایش را بیش از قبل نشان بدهد.

بدون شک صادقی جوان با انگیزه و آمادگی ای که دارد، در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان جذاب استقلال خواهد بود. او با شرایط خوبی که از خود نشان داده حتما در ترکیب استقلال بیشتر از فصل پیش به میدان می رود و اگر مثل بازی های تدارکاتی خوش بدرخشد بدون شک می تواند جایگاهش را در ترکیب اصلی نیز تثبیت کند. این، درست همان چیزی است که هواداران استقلال بعد از جدایی حسین زاده انتظارش را می کشند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند