Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:42:37 GMT

تک‌آهنگ «شه‌زاده اکبر» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۴۳۱

تک‌آهنگ «شه‌زاده اکبر» پیش روی مخاطبان قرار گرفت

‍‍‍‍‍‍

دریافت 14 MB دریافت 9 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، «شه زاده اکبر» هشتمین قطعه از قطعات ده‌گانه آلبوم «نواحی اشک ۲» به صورت صوتی و نماهنگ منتشر شد.

این قطعه در دستگاه سه گاه با خوانندگی مهدی محمدی و تنظیم آرمان مهربان به ثمر رسیده است. طراحی گرافیک این اثر را انوشیروان مانی به عهده داشته است.

هدف از تولید این آلبوم بازسازی نواهای مذهبی - آئینی مرتبط با واقعه عاشورا و ارج‌گذاری به هنر اصیل آوازخوانی مبتنی‌بر ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا آلبوم «نواحی اشک ۱» در ماه محرم سال گذشته تولید شد و آلبوم «نواحی اشک ۲» به مناسبت ماه محرم امسال در دست تولید است.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه اشک عزا، این دل تنگم عقده‌ها دارد، ای سپرده در خرابه جان، ساقی لب تشنگان، طفلان مسلم، حضرت قاسم (ع)، حضرت علی اصغر (ع)، شه زاده اکبر (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و عزیمت به شام است.

آلبوم «نواحی اشک ۲» به صورت صوتی و کلیپ در روزهای اول تا دهم محرم به صورت مجازی و عمومی انتشار خواهد یافت و پس از دهه اول محرم به صورت آلبوم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5557095 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم نواحی اشک موسیقی آئینی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران محرم 1401 حسینیه مهر روایت محرم محرم 1401 روایت محرم تئاتر ایران شبکه نسیم هنرمندان تئاتر شبکه دو سیما خورشید کاروان موسیقی آئینی حسینیه مهر عاشورا خانه هنرمندان ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی نواحی اشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران