Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:14:23 GMT

راه اندازی مراکز سیار واکسیناسیون کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۳۴۵۶

راه اندازی مراکز سیار واکسیناسیون کرونا

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: مراکز سیار واکسیناسیون کرونا به منظور ترغیب و تشویق عزاداران حسینی به تزریق واکسن در حاشیه محل‌های پُر تجمع دایر شود.

 او روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا  گفت: تاسوعا و عاشورای حسینی اوج حضور مردم در مساجد، حسینیه، تکایا و هیات‌های عزاداری است که باید علاوه بر فراهم کردن زمینه برگزاری آیین‌های عزاداری در مکان‌های رو باز، زمینه واکسیناسیون آن‌ها نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان گفت: با وجود ابلاغ شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به هیات‌های مذهبی همچنان رعایت این دستورالعمل‌ها از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری و رعایت بهداشت فردی توصیه می‌شود.

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به بالا بودن احتمال ابتلا به کرونا به ویژه در شب‌های تاسوعا، عاشورا و سومین روز شهادت امام حسین (ع) در صورت مشاهده مناسب نبودن مکان برگزاری مراسم و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در این محل ها، باید نسبت به تغییر مکان برگزاری مراسم اقدام شود.

او از مدیرکل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان خواست مکان مناسب برای برگزاری آیین‌ها سوگواری محرم در اختیار هیات‌های مذهبی که دارای مجوز و معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی هستند، قرار دهد.

 استاندار همدان به عزاداران حسینی توصیه کرد علاوه بر تعظیم شعائر نسبت به رعایت پروتکل‌های ابلاغی از جمله فاصله اجتماعی، زدن ماسک و تزریق دُز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند همچنین افراد دارای بیماری زمینه‌ای از حضور در آیین‌های مذهبی فعال در مکان‌های سربسته به جد پرهیز کنند.

قاسمی فرزاد از همراهی بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران مردم با برگزاری میزگرد‌های خبری و تهیه و انعکاس گزارش‌هایی در زمینه ضرورت دریافت واکسن، مردم را به زدن واکسن کرونا ترغیب و تشویق کنند.

به گفته او مجهز شدن مدارس به پنجره‌های دوجداره و سیستم تهویه هوای استاندارد با جدیت از سوی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس دنبال شود و در مدت زمان حدود یک ماه و نیم باقی مانده تا بازگشایی مدارس باید طرح‌های نیمه تمام آموزشی را تکمیل کرد.

استاندار همدان گفت: سفر رییس جمهور به همدان و استقبال بی نظیر مردم این استان از رییس قوه مجریه یک سفر حماسی و به یاد ماندنی بود و آیت الله رییسی از این حضور و استقبال مردم استان اعلام رضایت کرد.

قاسمی فرزاد گفت:  رسانه‌ها و خبرنگاران نیز به خوبی حضور رییس جمهور و استقبال مردم را از قاب رسانه به تصویر کشیدند که این اقدام آن‌ها شایسته قدردانی است.

او گقت: راه اندازی مراکز سامد و ۲۹ مرکز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزرا، سبب پاسخگویی به درخواست و مطالبات مردمی از جمله پاسخ به ۳۸ هزار تماس مردمی و ۳۷ هزار نامه شد.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت در خصوص رنگ بندی کرونایی کشور، چهار شهرستان «رزن، درگزین، فامنین و نهاوند» در وضعیت قرمز، شهرستان‌های «همدان، کبودرآهنگ، ملایر و اسدآباد» در وضعیت نارنجی و «بهار و تویسرکان» در وضعیت زرد هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی مراکز سیار واکسیناسیون عزاداران حسینی قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای