Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار با عراقی‌های مقیم قزوین با موضوع اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: در روایت از امام صادق (ع) نقل شده در آخر الزمان علم در کوفه در زمین از میان می‌رود، شاید معنای آن این باشد که علما و بزرگان توسط صدام بعثی شهید شده و در آنجا دفن شده‌اند، امام صادق (ع) فرمود وقتی علم در کوفه از بین رفت، از یک شهری به نام قم سر در می‌آورد و از آنجا علوم اهل بیت به سراسر دنیا انتشار پیدا می‌کند و آنقدر جدی می‌شود که هیچ کسی در دنیا باقی نمی‌ماند که از علوم اهل بیت مطلع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: امام صادق (ع) در انتهای این روایت می‌فرمایند این قضایا در نزدیکی‌های ظهور قائم ما اتفاق می‌افتد.

 امام‌ جمعه قزوین تأکید کرد: تحولاتی که اکنون در عالم شاهد آنها هستیم، خبرهای عجیبی را به ما می‌دهد، یک زمان مردم باید از طریق العلما به صورت مخفیانه به کربلا می‌رفتند، اکنون همه عالم در حال تماشای لشکر امام حسین (ع) هستند که از بلاد مختلف عالم به کربلا می‌آیند، یعنی "حب الحسین یجمعنا" شده و اینها اتفاقات جدید و مهمی است.

وی درباره دوقطبی‌سازی، گفت: این واژه یعنی اینکه یک دشمن برای خودمان پیدا کنیم و گاهی اوقات نگاهمان آنقدر کوتاه می‌شود که در هیات خودمان هم دشمن درست می‌کنیم و دو قسمت می‌شویم و بعد از آن باز هم به قسمت‌های بیشتری تقسیم می‌شویم که اینها مورد پسند ائمه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه قرآن فقط روی یک دوقطبی‌سازی تأکید می‌کند، افزود: خداوند در آیه ۸۲ سوره مائده می‌فرماید هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت و با محبت‌تر از همه کس به اهل ایمان آن کسانی هستند که می گویند ما نصرانی هستیم، این دوستی نصاری نسبت به مسلمین بدین سبب است که برخی از آنها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشی بر حکم خدا نمی‌کنند.

 آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: یهود و آنهایی که با یهود همراه هستند نظیر آمریکا، انگلیس و همه منحرفان و منافقان در یک قطب و دشمن هستند و در مقابل آنها مسیحیانی قرار دارند که حقیقتاً به حضرت مسیح اعتقاد دارند، حتی آنها را هم باید جذب کرد، چه برسد به اهل‌سنت و گروه‌های مختلف پیروان اهل بیت.

وی با بیان اینکه خداوند می‌گوید ما فقط باید حواسمان به دو قطبی مستکبرین و مستضعفین باشد،  بیان کرد: ما باید این دو قطبی را ببینیم، اگر این را ببینیم معنای شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی را نیز می‌فهمیم زیرا هر کسی به اختلافات درون مقاومت اسلامی دامن بزند در جبهه یهود است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: زمانی همه دار و ندار ما مدرسه فیضیه بود که درب آن بسته شد، الان یمن، لبنان، فلسطین، غزه، عراق و سوریه در مسیر آرمان فیضیه قرار گرفته‌اند و رنگ و بوی مرکز معارف امام صادق (ع) و ائمه اطهار (ع) را به خود گرفته‌اند.  

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: خوشبختانه هر سال اتحاد ما بیشتر شده و انسجام ما جدی‌تر می‌شود و اربعین مان با شکوه بیشتری برگزار می‌شود، امیدواریم بتوانیم با محوریت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بیشتر شاهد تعظیم شعائر الهی باشیم، اگر کسانی نادانی کردند و زمینه دودستگی و اختلاف را فراهم کردند با بزرگواری تلاش کنیم آن را بپوشانیم تا دشمنان سوءاستفاده نکنند.

برچسب‌ها عبدالکریم عابدینی استان قزوین زائران اربعین عراق اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عبدالکریم عابدینی استان قزوین زائران اربعین عبدالکریم عابدینی استان قزوین زائران اربعین عراق اربعین امام صادق آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد