Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تائید افزایش قیمت بلیت پرواز‌ها از فرودگاه‌های داخلی به مقصد نجف گفت: قیمت بلیت تابع عرضه و تقاضا و همچنین نرخ تسعیر ارز است.

به گزارش بازارنیوز، مقصود اسعدی سامانی افزود، اغلب پرواز‌های عتبات در اختیار شرکت‌های چارتر کننده است و این شرکت‌ها در مواقع اوج سفر (پیک) بلیت را به قیمت بالاتری ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمائی گفت: برای قیمت بلیت پرواز‌های خارجی هیچ نرخ تکلیفی وجود ندارد و فقط در ایام اربعین شرکت‌های هواپیمایی برای جلوگیری از تضییع حقوق زائران عتبات، قیمت بلیت را تعیین می‌کنند.

با این حال اسعدی سامانی گفت: هنوز قیمت تکلیفی بلیت ایام اربعین مشخص نشده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمائی با اشاره به بالا بودن قیمت تمام شده بلیت پرواز‌های نجف گفت: فرودگاه نجف یک فرودگاه خصوصی است که هزینه‌های آن از تمام فرودگاه‌های جهان گران‌تر است.

اسدی سامانی افزود: این فرودگاه برای هر مسافر حدود ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان، برای هواپیمای ۷۳۷ بیش از ۸ هزار دلار و برای ایرباس ۱۳ هزار دلار هزینه خدمات فرودگاهی دریافت می‌کند.


/بازار

برچسب ها: افزایش قیمت ، پرواز‌های نجف ، اربعین حسینی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Rvd

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: افزایش قیمت پرواز های نجف اربعین حسینی قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳