Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یاسر قربانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون شهرستان های شازند، خنداب، کمیجان، محلات و زرندیه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و وضعیت هفت شهرستان اراک، آشتیان، تفرش، دلیجان، خمین، ساوه و فراهان نیز قرمز است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: هیچ کدام از شهرستانهای استان مرکزی در وضعیت زرد و آبی کرونا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه شمار مراجعه بیماران کرونایی روند افزایشی دارد و این سویه کودکان را بیشتر درگیر بیماری می کند، اظهار داشت: اکنون ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امیرکبیر اراک تکمیل است از این رو می طلبد والدین نسبت رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مدنظر ویژه قرار دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: با توجه به اینکه تزریق واکسن کرونا از ابتدای شیوع سبب کاهش شمار فوتی ها و میزان بستری بیماران کرونایی شد از این رو انتظار می رود شهروندان نسبت به تزریق دُز واکسن یادآور ، در اسرع وقت اقدام کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورا همچنین اربعین، انتظار می رود مردم نسبت به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایبند باشند تا این پیک بیماری را نیز پشت سر بگذاریم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت اکنون ۱۳۰ شهر در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهر نارنجی، ۱۵۴ شهر زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت