Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:43:34 GMT

رنگ کرونایی شهرهای پرجمعیت کردستان قرمز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۴۵۲۰

رنگ کرونایی شهرهای پرجمعیت کردستان قرمز شد

به گزارش ایرنا، بهرام کندایی روز شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: همچنین در جدیدترین رنگ بندی کرونایی، بیجار در وضعیت نارنجی (پرخطر)، بانه، دهگلان، دیواندره، سروآباد، قروه و کامیاران وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) و مریوان در وضعیت آبی (عادی) قرار دارند.

وی افزود: طبق آخرین نقشه کرونایی کشور، تعداد ۱۳۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان وضعیت نارنجی(پر خطر)، ۱۵۴ شهرستان وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه هم‌اکنون فقط شهرستان مریوان در وضعیت آبی قرار دارد، بنابراین باید همه ما در مقابله با این وضعیت احساس مسوولیت داشته و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنیم تا این موج جدید نیز با موفقیت پشت سرگذاشته شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و یک نفر نیز بر اثر این بیماری فوت شده است، ضمن اینکه هم اکنون ۱۳۵ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۳ نفر از آنان تحت مراقبت های ویژه هستند.

دکتر کندایی دریافت دوز یادآور واکسن کرونا را مهمترین راهکار مقابله‌ای اعلام کرد و گفت: زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمدها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی از جمله پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا است که باید با جدیت کامل رعایت شود.

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تا به امروز در کردستان بیش از ۲ هزار قربانی داشته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز