Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: شهرستان راور یکی از موقعیت‌های جغرافیایی حساس و خاص استان کرمان را دارد و در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال است و عمده کامیون‌های مسیر بندرعباس به سمت کشور‌های آسیای میانه از این مسیر حرکت می‌کنند و علاه بر آن زائران امام رضا (ع) نیز عمدتا از این مسیر عبور می‌کنند واز این نظر زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این مطلب که جاده‌های مواصلاتی بین راور و کرمان و راور و دیهوک از استاندارد‌های مناسب برخوردار نیست و نقاط حادثه خیز فراوانی دارد، افزود: رفع این مشکل چندین سال است که در دستور کار قرار دارد و توجه خاص مسئولان برای تامین اعتبار دو بانده کردن این مسیر را می‌طلبد تا نقاط حادثه خیر برطرف شده و شاهد حوادث باشیم.

حمیدی تصریح کرد:  قطعاتی از این مسیر در خراسان جنوبی در حال مناقصه و کار است و در استان کرمان نیز باید موضوع پیگیری شده و ادامه یابد و این مشکل برای مردم شرق کشور و جنوبشرقی کشور که از این جاده تردد می‌کنند، برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان  با اشاره به بازرسی انجام شده از حوزه قضایی شهرستان راور، نشست با همکاران اداری و قضایی و بازدید از شعب و بررسی عملکرد شعب دادسرای این شهرستان گفت: حوزه قضایی راور بر اساس بررسی‌های انجام شده از نظر رسیدگی به پرونده‌ها عملکرد مطلوب و خوبی دارد و تقریبا اطاله دادرسی در این شهرستان به حداقل رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان راور افزود: در حوزه قضایی شهرستان راور به میزان پرونده‌های وارده، پرونده‌ها رسیدگی شده و رای مقتضی درآن‌ها صادر شده است.

او با اشاره به این مطلب که کمبود کادر اداری و قضایی از مشکلات این شهرستان به شمار می‌رود، گفت: در سطح استان کرمان بین ۴۰ تا ۴۲ درصد چارت سازمانی پر است که این میزان در شهرستان راور تقریبا ۳۸ درصد است که نیاز به تقویت کادر اداری این شهرستان ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطاله دادرسی جاده شهرستان راور استان کرمان حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

عصر امروز یک دستگاه خودرو پژوه در کنار پمپ بنزین بلوار شهید بهشتی جیرفت طعمه حریق شد.

آتش با کمک نیرو‌های آتش نشانی خاموش شد وخوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیب نرسید.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان