Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت:ماموران انتظامی این فرماندهی در پلیس‌های تخصصی و انتظامی شهرستان‌های تابعه برای سهولت و تسهیل در عبور و مرور دسته جات عزادارای و همچنین انضباط بخشی ترافیکی با اجرای طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی همراه با عزاداران حسینی در کنار هیئت‌های مذهبی به شهروندان خدمات رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تعطیلات چند روزه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی در این ایام با توجه به تجمع عزاداران حسینی در مساجد و تکایا، بقاع متبرکه و آستانه امامزادگان استان خبر داد.

سردار میرزایی از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از شهروندان و عزاداران حسینی خواست: با رعایت قوانین ومقررات و توجه به دستورات پلیس، ما را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ایام تابستان و حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در شهرستان‌های ساحلی این استان از تعطیلی طرح‌های سالم سازی دریا و عدم هرگونه خدمات رسانی به شهروندان در سواحل دریا خبر داد و افزود: از همه مسافران و شهروندان درخواست می‌شود؛ با توجه به تعطیلی طرح و عدم هرگونه خدمات رسانی از حضور در سواحل جداً خودداری کنند.

او با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی استان از حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان از کارکنان انتظامی استان خبر داد.

سردار میرزایی خطاب به مسئولان هیئت‌های مذهبی و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از آنان خواست در هنگام حرکت دسته جات در معابر عمومی و محور‌های مواصلاتی نسبت به رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی، همکاری لازم را با عوامل پلیس داشته باشند تا از بروز هرگونه راهبندان و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان از سوی پلیس راه استان خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها از ۱۳ تا ۱۸ مردادماه در سطح محور‌های مواصلاتی "کرج – چالوس" و محور" هراز " اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عاشورای حسینی محرم 1401 پلیس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست