Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، « محمود محمودی» روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: مصرف برق در استان مرکزی برای چهارمین بار رکورد زده است.

وی بیان کرد: وجود بارش های موسمی و ابرهای همرفتی باعث گرمای شدید و غیرقابل تحمل و در نتیجه افزایش مصرف برق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: نیاز مصرف برق در این استان در هفته سوم مرداد به یک هزار و ۳۰۰ مگاوات نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اظهار داشت: با این شرایط ضرورت دارد در این ایام گرم تمام مشترکین برق به ویژه صنایع و کشاورزان به میزان ۲۵۰ مگاوات صرفه جویی کنند و مراقبت لازم و همکاری  در طرح های مدیریت مصرف برق را به عمل آوردند و با کاهش مصارف غیرضروری بویژه در ساعات اوج بار همراهی و همکاری لازم با مجموعه صنعت برق استان را برای تأمین برق مطمئن و پایدار را داشته باشند. 

وی گفت: امید است با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مشترکین بویژه مشترکین خانگی روزهای باقیمانده تابستان با موفقیت عبور شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت‌های اوج بار (۱۳ تا ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ تا ۲۳)، استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف نظیر اس ام دی‌ها و ال‌ای دی‌ها، تنظیم دمای آسایش روی ۲۶ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی و نصب سایبان بر روی کولرهای آبی از جمله روش‌های ساده و کم هزینه‌ برای مدیریت مصرف است.

بیش از ۷۷۷ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق اراک استان مرکزی انرژی برق مصرف بهینه برق استان مرکزی مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات