Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مرگ دو بیمار کرونایی دیگر در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه طی یک هفته گذشته خبر داد.

دکتر سیدسعید کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته ای که گذشت بین ۵۰ تا ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بستری شدن ۱۸ بیمار کرونایی بدحال در بخش ICU بیمارستان‌های استان خبر داد و افزود: متاسفانه در هفت روز اخیر دو مورد فوت نیز در مناطق تحت پوشش دانشگاه ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکیاستان با گلایه از برخی عادی‌انگاری‌ها تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب نیست.

وی با اشاره به برپایی آیین‌های عزاداری در ایام محرم خاطرنشان کرد: متاسفانه عزاداران عمدتا فواصل فیزیکی را رعایت نکرده و اجتماعات به صورت شلوغ و کنار هم برگزار می‌شود و به صورت کاملا مشهود پروتکل‌های بهداشتی در هیات مذهبی و اجتماعات رعایت نمی شود.

دکتر کسائیان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، ضمن تسلیت این ایام از عموم عزاداران حسینی خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی به کنترل این بیماری کمک کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآوری کرد: متاسفانه علی رغم اینکه اعطای مجوز برپایی مراسم به هیات منوط به رعایت پروتکل ها بوده اما در بسیاری از مراسم ها به این مهم توجه نمی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان محرم رعایت پروتکل ها دانشگاه علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد