Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:39:36 GMT

بازگشت ۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۵۹۹۳

بازگشت ۲ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در خوزستان

علی مهدی پور شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید ، اشتغال، رشد شاخص های اقتصادی و تحقق جهش تولید را در پی خواهد داشت و در همین راستا این ۲ واحد صنعتی راکد در استان با پیگیری انجام شده به چرخه تولید بازگشتند. 

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بیان کرد: این ٢ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی رامهرمز و ماهشهر مستقر بوده و در زمینه کانی غیر فلزی و شیمیایی فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فعالیت مجدد این واحدهای تولیدی ۲۰ نفر مشغول کار شدند.

وی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی می‌تواند، نقش بسزایی در توسعه اقتصادی خوزستان و ایجاد اشتغال ایفا کند ، لذا هم افزایی دستگاه های خدمات رسان استان در راستای حمایت از تولید امری ضروری است.

یک هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در خوزستان وجود دارد.

۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی در محدوده جغرافیایی خوزستان قرار دارند.

برچسب‌ها رونق تولید توسعه اقتصادی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید توسعه اقتصادی خوزستان رونق تولید توسعه اقتصادی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل