Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-استاندار همدان گفت: جهاد تبیین سال‌های دفاع مقدس که همواره مورد تاکید رهبری حکیمانه نظام اسلامی است باید مثل واقعه عاشورا روشنگری شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، علیرضا قاسمی با حضور در محل برگزاری هیأت ایثارگران و جانبازان شهرستان همدان ضمن تشریح بعد دینی و سیاسی نهضت سرخ حسینی گفت: مکتب امام حسین (ع) مکتب نجات بخش انسان‌ها به معرفت نهایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار همدان آزادگی و حریت شهدا، مقاومت رزمندگان، جانبازان و آزادگان را تداعی‌بخش حماسه عاشورا دانست و افزود: ریشه مقاومت، شجاعت، ایثار و شهادت‌طلبی برگرفته از قیام سرور و سالار شهیدان است که همه اینها نشأت گرفته از ایمان و اعتقاد راسخ شما به مکتب حسینی بود.
قاسمی فرزاد دفع توطئه‌های دشمنان در جنگ بیولوژیک و سایبری را مورد تأکید قرار داده به بازخوانی دوباره حوادث کربلا و دفاع از ارزشهای والای اسلام و دفاع مقدس پرادخت و گفت: جهاد تبیین سال‌های دفاع مقدس که همواره مورد تأکید رهبری حکیمانه نظام اسلامی است باید مثل واقعه عاشورا روشنگری شود و در این راستا شما ایثارگران که دل در گرو انقلاب دارید با شرح ایثار و مجاهدت شهدا، جانبازان و آزادگان از دستاوردهای انقلاب و حماسه دفاع مقدس بعنوان یکی از ستون‌های اصلی نظام دفاع کنید.
مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با ارائه گزارشی از فعالیت دسته‌جات عزاداری هیأت ایثارگران همدان در شبهای دهه اول محرم و دسته‌جات سینه‌زنی و سقائی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در صبح روز سوم عاشورای حسینی در مسیرهای سطح شهر به بصیرت دینی و حسینی جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: ملت بزرگوار ما در مقابل زیاده‌خواهی، قلدری دشمنان و استکبار جهانی پوینده راه امام حسین(ع) هستند که این خصوصیت برگرفته از قرآن، سیره نبوی و علوی است.
فریضه اقامه نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا و مرثیه سرایی توسط مادحین اهل بیت (ع) از برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا