Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یورگن لوکادیای هلندی که یکی از گزینه های پرسپولیس است و خیلی ها حرف از توافق نهایی پرسپولیس با او زده اند، بازیکنی است که رزومه خوبی دارد.

او قبل از سال ۲۰۱۸ و تا ۲۴ سالگی، ۴۵ گل برای آیندهون زد و تا ۲۱ سالگی در همه رده های سنی برای تیم ملی امید هلند بازی کرده بود.

با این حال از زمانی که او به تیم برایتون انگلستان رفت ضعفش در آمار و عملکرد آغاز شد، برایتون انگلستان، هوفنهایم آلمان، سین سیناتی آمریکا و برخوم آلمان تیم هایی هستند که او در این مدت در آنها بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال در ۴ سالی که مهاجم هلندی از تیم آیندهون جدا شده، در ۴ تیم مختلف خود تنها ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

۱۱ گل در ۴ سال برای مهاجمی که قرار است نقش منجی را برای خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس بازی کند نه تنها آمار فوق العاده ای نیست بلکه آمار ضعیفی محسوب می شود.

یورگن لوکادیا با وجود شناسنامه عالی از جمله بازی در تمام تیم های پایه هلند و آمار گلزنی خوب در تیم آیندهون، در ۳ سال گذشته آمار ضعیفی داشته است.

بیشتر بخوانید:

گاف باورنکردنی صداوسیما؛ بازیکنان استقلال را نشناختند!/عکس علی دایی: در جوانی استقلالی بودم و الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم! واکنش خاص مارتین فورد به تحقیر هالک ایرانی

257 251

کد خبر 1659245

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند