Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی الله فغانپور به صحبت های پژمانفر واکنش نشان داد

صفی الله فغانپور به پژمانفر تذکر داده است.

به گزارش طرفداری، صفی الله فغانپور، مسئول سابق حقوقی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات پژمانفر به ایران ورزشی گفت:

مگر آقای پژمانفر مسئول تعیین صلاحیت هستند؟ ایشان که تهدید می کنند اگر صلاحیت تاج تایید شود انتخابات را باطل می کنم در واقع خلاف قوانین و مقررات و همچنین خلاف رویه در نظام جمهوری اسلامی و خط و مشی مقام معظم رهبری عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فغانپور اضافه کرد:

در جمهوری اسلامی پیش آمده افراد گفتند فلان انتخابات باید باطل شود اما رهبری فرمودند هر گونه اعتراض باید در چهارچوب قانون باشد ولی نمی دانم چرا آقای پژمانفر که خود در مقام قانونگذاری است، نهادهای نظارتی و مجریان قانون را تهدید می کند که اگر مطابق میل و خواسته او عمل نکنند تصمیمات آنها را ابطال می کند. 

فغانپور در ادامه گفت:

جناب آقای پژمانفر این شیوه و روش که قبل از اعلام نظر مراجع قانونی برای تعیین صلاحیت ، شما عدم صلاحیت افراد رو اعلام می کنید و تهدید هم می کنید که در صورت تعیین صلاحیت فرد خاص انتخابات را ابطال می کنید در سیره کدام یک از بزرگان نظام هست؟ در تاریخ جمهوری اسلامی داریم که علیرغم اینکه امام (ره) با ریاست جمهوری بنی صدر مخالف بود ولی دندان روی جیگر گذاشت تا مراجع قانونی (مجلس شورای اسلامی) در مورد عدم کفایتش تصمیم گیری کنند ، شما را چه شده است که بی پروا با آبروی یک فرد بازی می کنید؟

فغانپور در پایان گفت:

جناب آقای پژمانفر اظهار نظر مداخله گرانه شما نه تنها ممکن است نهادهای قانونی تعیین صلاحیت را تحت تاثیر قرار دهد بلکه ممکن است شاخک های فیفا و ای اف سی را نیز تیز کند و دخالت شما را برنتابند و آنرا به نفع فوتبال ندانند و در آستانه جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران مشکل ایجاد کنند که در آنصورت مسئولیت آن به عهده شماست و حضرتعالی باید پاسخگو باشید.

اخبار داغ 

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال تهدید شدند! گل رامین رضاییان در بازی دوستانه سپاهان در مقابل خوشه طلایی ساوه / فیلم وداع جونیت چاکر با دنیای داوری گل راندل کولو موانی به بایرن مونیخ روی اشتباه مانوئل نویر (آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صفی الله فغانپور آقای پژمانفر تعیین صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟