Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:26:05 GMT

کیمیش: برد بایرن مونیخ فقط یک نکته منفی داشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۵۱۱

کیمیش: برد بایرن مونیخ فقط یک نکته منفی داشت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ مطابق انتظار فصل را فوق العاده و رویایی شروع کرد تا دوباره مانند یک دهه اخیر، بخت نخست فتح بوندسلیگا لقب گیرد. شاگردان یولیان ناگلزمان در اولین مسابقه و در خانه خود توانستند با شش گل فرانکفورت، قهرمان فصل قبل لیگ اروپا را مغلوب کنند. جاشوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ، بعد از این دیدار به تمجید از عملکرد تیم پرداخت و مدعی شد آنها از نقاط ضعف حریف باخبر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاشوا کیمیش بعد از این برتری پرگل گفت: "تنها نکته منفی مسابقه ما برابر فرانکفورت این بود که نتوانستیم کلین شیت کرده و دروازه خود را در اولین بازی فصل بسته نگه داریم. البته بازیکنان بایرن مونیخ در طول مسابقه اشتباه قابل توجه و چندانی نداشتند و شرایط خوب پیش رفت. اگر بیشتر دقت کرده بودیم، حتی در نیمه دوم می توانستیم گل های بیشتری نیز وارد دروازه فرانکفورت بکنیم. عملکردهایی مانند بازی ما مقابل این تیم باعث می شود من علاقه زیادی به حضور در زمین و بازی کردن با لباس بایرن مونیخ داشته باشم.

ما به خوبی می دانستیم که پشت سر فیلیپ کاستیچ و کنائوف همیشه فضا مناسبی برای نفوذ وجود خواهد داشت. هر زمان که فرانکفورت در جریان مسابقه توپ را از دست داد، فضای قابل توجهی پشت سر مدافعان این تیم وجود داشت که ما می توانستیم از آن به خوبی به سود خود استفاده کنیم. همچنین با توجه به عملکرد چهار بازیکن هجومی ترکیب بایرن مونیخ، شرایط برای ما خوب و جالب پیش رفت."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوندسلیگا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید

تبلیغ عجیب صداوسیما در هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید