Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@00:11:54 GMT

۸۰ درصد کتاب های درسی چاپ شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۶۵۱۴

۸۰ درصد کتاب های درسی چاپ شده است

به گزارش ایران آنلاین، وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تکرار نشدن مشکل کمبود کتب درسی برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و تاکنون ۸۰ درصد از کتب درسی سال آینده به چاپ رسیده است.

یوسف نوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اصلاح شیوه توزیع کتب درسی گفت: در این زمینه با توجه به اینکه سال گذشته نحوه توزیع کتب درسی با مشکل مواجه بود، اقداماتی صورت گرفته و در حال حاضر ۸۰ درصد کتب درسی به چاپ رسیده و توزیع آن به زودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: آمار جابه‌جایی دانش‌آموزان نیز در حال اخذ شدن بوده تا نسبت به توزیع کتب برای این دانش‌آموزان نیز به صورت دقیقی انجام گیرد.

نوری در مورد موضوع ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیز، عنوان کرد: در این زمینه جلسات مختلف در استان‌ها برگزار شده و اگر در مناطقی از کشور با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به دلیل جابه‌جایی‌ها و مهاجرت‌های درون و حتی برون کشوری است؛  در این زمینه گزارشی برای کمیسیون آموزش مجلس نیز ارائه شد.

وی اضافه کرد: در زمینه کمبود فضای آموزشی نیز به جز مناطقی که سیل اخیر تخریب‌هایی از خود برجای گذاشته در سایر مناطق مشکل خاصی وجود ندارد. مناطق سیلزده نیازمند رسیدگی فوری هستند.

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کتب درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند