Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی روز شنبه در نشست شورای اسلامی میبد افزود: ساخت سالانه ۱۰ مدرسه پنج سال پیش پایه گذاری شد و اکنون ۳۰ تا ۴۰ پروژه مدرسه‌سازی نیاز به تکمیل برای ادامه یافتن طرح در ۱۰ سال آینده دارد.

وی با بیان کمبود نیروی معلم و کادر مدرسه در میبد و همچنین لزوم تکمیل زیرساخت‌های مطالعاتی و پژوهشی، تامین نیرو و همچنین کمک برای تکمیل زیرساخت‌های مطالعاتی از سوی آموزش و پرورش استان و کشور را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میبد همچنین لزوم ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و مدیران در حوزه آموزش و پرورش را یادآور شد و بر پیدا کردن راهی برای ارتقای وضعیت معیشتی  آنها تاکید کرد.

وی به طرح موفق تربیت مدیران ادامه یافتن طرح با برگزاری کارگاههای آموزشی به صورت سلسله وار نیز اشاره کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد نیز در این نشست گفت: امسال طی اجرای یک طرح مقرر شده کسری نیروی معلم میبد از میان پذیرفته شدگان مرحله اول سال ۹۷ دانشگاه فرهنگیان که میبدی هستند و محل استخدام آنها شهرهای دیگر است با توجه به اینکه نمره آنها بالاتر بوده است ، تامین شود.

محمد کاظم رحیمی نژاد تصریح کرد : تامین کسری نیروی معلم میبد از طریق این طرح و با اولویت قرار دادن نیروهای قبلی که چند سال سابقه کار دارند و همچنین تامین کسری شهرهای دیگر به صورت حق‌التدریس انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در استان یزد یک هزار و ۸۰۰ نفر کسری نیرو داریم که با تغییر تبدیل وضعیت نیروها و همچنین از طریق به کارگیری ورودی‌های ۹۷ فرهنگیان که امسال فارغ التحصیل می‌شوند و همچنین ورودی‌های ۹۸ دانشجو که امسال سال آخر تحصیل آنها است ، تامین می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها علیرضا اعرافی‌ دانشگاه فرهنگیان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا اعرافی دانشگاه فرهنگیان مدرسه سازی علیرضا اعرافی دانشگاه فرهنگیان مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه