Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:52:52 GMT

۲۳ گلستانی به علت کرونا در پیک هفتم جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۷۳۴۵

۲۳ گلستانی به علت کرونا در پیک هفتم جان باختند

به گزارش خبرنگار ایرنا سعید گل‌فیروزی عصر شنبه در جمع مدیران ارشد این استان با تاکید بر تزریق دزهای مختلف واکسن کرونا اظهارداشت: از مجموع فوت‌شدگان با پی‌سی‌آر مثبت در پیک هفتم، سه نفر هر سه دز واکسن را تزریق کرده بودند، اما هر سه نفر بیس از ۶۰ سال سن و بیماری زمینه‌ای داشتند.

وی بیان کرد: ۱۱ نفر هم دو دز واکسن تزریق کرده بودند که آنها هم بالای ۶۰ سال بوده و به بیماری زمینه‌ای مبتلا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سه نفر دیگر هم از کل فوت شدگان، هیچ نوبتی از واکسن را نزده بودند و آنان هم بالای ۶۰ سال و دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۵۷ درصد فوت شدگان این پیک آقایان و ۴۳ درصد زنان بودند.

گل‌فیروزی افزود: پنج درصد جان باختگان کمتر از ۱۸ سال، ۲۲ درصد بین ۱۹ تا ۶۰ سال و مابقی بالای ۶۰ سال سن داشتند.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد مجموع فوت شدگان در این پیک دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

وی تصریح کرد: ۷.۵ درصد مرگ و میرهای مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها ثبت شده که ۷.۱، ۱۰.۷ و ۱۱.۶ درصد فوت بیمارستانی به ترتیب در کشورهای آمریکا، آفریقای جنوبی و بلژیک نشان می‌دهد که مراقبت در بیمارستان‌های ما مشابه این کشورها است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اکنون ۳۲۶ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و ۲۷ نفر از آنان حالشان وخیم است.

گل‌فیروزی ادامه داد: اکنون ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان دیگر در وضعیت زرد هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گرگان گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گرگان گلستان ویروس کرونا گرگان گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیماری زمینه ای فوت شدگان ۶۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است