Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم غریب آبادی گفت: پیکر فردی که روز گذشته بر اثر سقوط یک دستگاه پاترول به درون دره‌ای در منطقه جهان نمای کردکوی فوت شده بود، از منطقه خارج و تحویل بیمارستان امیرالمومنین کردکوی شد.


غریب آبادی افزود: در این عملیات سخت که ۲۴ ساعت به طول انجامید، ۱۹ نیروی عملیاتی شامل ۴ تیم از هلال احمر کردکوی و پایگاه امدادونجات درازنو با بکارگیری یک دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه خودروی کمکدار سبک و یک دستگاه سواری، سه ست نجات کوهستان و تجهیزات رهاسازی سبک مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در توضیح عملیات انجام شده گفت: ساعت ۱۴:۲۵ جمعه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱، گزارش انحراف خودروی پاترول و سقوط به عمق دره‌ای در منطقه ییلاقی جهان نما، محدوده‌ی چکل آتشان، از سوی نیرو‌های مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.


او افزود: یک تیم از پایگاه امدادونجات درازنو از سمت جهان نما و با توجه به صعب العبور بودن منطقه یک تیم هلال احمر کردکوی هم از سمت منطقه جنگلی شموشک به محل حادثه اعزام شدند و حدودساعت ۲۲ شب به محل حادثه رسیدند.

او افزود: به علت شرایط خاص قرار گرفتن خودرو و نیاز به تثبیت برای حفظ امنیت و ایمنی تیم‌ها و جلوگیری از سقوط مجدد خودرو، تیم‌ها در نزدیک‌ترین محل به خودرو مستقر و درخواست نیروی کمکی و تجهیزات بیشتر کردند.

غریب آبادی ادامه داد: مجددا دو تیم دیگر از هلال احمر کردکوی به همراه عوامل انتظامی به محل اعزام شدند و پس از تثبیت خودرو با ابزار فنی، عملیات دسترسی و رهاسازی فرد گرفتار در خودرو که در صحنه جان خود را از دست داده بود، انجام و جانباخته را از خودرو خارج کردند.

به گفته غریب آبادی پس از رهاسازی، پیکر جانباخته که یک مرد ۳۱ ساله بود  از منطقه جنگلی و صعب العبور شموشک با ایجاد کارگاه‌های متعدد به پایین دست منتقل و تحویل بیمارستان امیرالمومنین کردکوی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پایان از مردم خواست از رفتن به مناطقی آشنایی کافی و تجهیزات لازم را ندارند خودداری کرده و احتیاط لازم را داشته باشند.

 

در ادامه تصاویر مربوط به این عملیات را ببینید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سقوط مرگبار غریب آبادی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ