Web Analytics Made Easy - Statcounter

عموم رانندگانی که از جاده سهیلیه عبور می کنند آن را جاده مرگ نامیده و عریض شدن آن برای کاهش تصادف و ایمنی جان مردم را از مسئولین مطالبه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها جاده سهیلیه پرتردد اما پر خطر است، جاده ای که به اذعان شهروندان کرج از ۷۰ سال پیش همین وضعیت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عموم رانندگانی که از این محور عبور می کنند آن را جاده مرگ نامیده و عریض شدن آن برای کاهش تصادف و ایمنی جان مردم از مسئولین مطالبه می کنند.   به اذعان مسافران جاده سهیلیه خط کشی ندارد و حتی جایی پیدا نمی شود که بتوان ایمنی خودرو را چک کرد، اغلب خانواده ها از این جاده خاطره تلخ دارند.     یک شهروند ساکن در این منطقه به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از سنوات گذشته تا کنون به ویژه سال های اخیر این جاده تصادفات توام با کشته فراوانی دارد.   وی ادامه می دهد؛ همین چند روز گذشته بود که دوست من همراه با دخترش در جاده سهیلیه تصادف کردند و هر دو متاسفانه جان خود را از هم دست دادند.   و اما اهالی بیش از ۱۵ روستا از جاده سهیلیه تردد می کنند و پنج شنبه ها و جمعه ها به واسطه عبور و مرور شهروندان تهرانی بار ترافیکی هم دوچندان می شود.     راهداری البرز برای کاهش خطرات این جاده مدتی است که دست به کار شده است، موضوعی که زندی فر در گفتگو با خبرنگار تیتریک، آن را تشریح می کند.   وی می گوید؛ جاده  سهیلیه ۲.۳ کیلومتر از دو طرف با امکانات اداره راهداری عریض شده تا فضا را برای رفت و برگشت و عبور خودروها تامین کنیم.   زندی فر ادامه داد: به دنبال افزایش اکیپ راهداری هستیم تا تعریض انجام شده و شهروندان و مسافران عبوری برای تردد از این محور مشکل نداشته باشند.     داوود جعفری فرماندار چهارباغ هم در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ از اعتبارات شهرستان بودجه ای را به جاده سهیله تخصیص خواهیم داد.   وی ادمه داد: از طریق نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی و استانداری البرز پیگیر رفع معضل جاده سهیلیه و ایمنی تردد مردم هستیم.   با افزایش جمعیت و گسترش شهرها و روستاهای البرز احساس نیاز به توسعه راه ها روز به روز بیشتر می شود مردم تعریض جاده ها را مطالبه می کنند.         انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جاده سهیلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

 کامران ایمانی فولادی گفت: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید