Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@17:52:23 GMT

ترفند عبور از مشکلات زندگی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۷۶۹۶

ترفند عبور از مشکلات زندگی

روش روبرو شدن با انواع مشکلات رایج در زندگی ما برخورد مثبت با مشکلات : نحوه برخورد  برخورد مثبت و نفس عمیق مشخص کردن نقش خود در مشکل  عوامل تحت کنترل و غیر قابل کنترل تسلط بر فشار احساسی برخورد مثبت با مشکلات : مشخص کردن راه حل ها برخورد مثبت با مشکلات و نگاه به آینده کلام آخر روش روبرو شدن با انواع مشکلات رایج در زندگی ما

به گزارش اقتصاد آنلاین، همان طور که شادی و خوشبختی بدون وجود غم و ناراحتی ارزشی ندارد، مشکلات زندگی نیز کمک می‌کنند تا معنی آرامش را بهتر متوجه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بروز مشکلات در زندگی نمی‌توان جلوگیری کرد ولی با واکنش و برخورد صحیح می‌توان عواقب آن‌ها را به حداقل رساند. در واقع ده درصد زندگی اتفاقی است که می‌افتد و نود درصد باقی مانده واکنشی است که افراد در مواجهه با آن‌ها نشان می‌دهند. در ادامه مقاله به بررسی راه‌های برخورد با مشکلات و چالش‌های زندگی می‌پردازیم. مشاوره روانشناسی هم می‌تواند به شما کمک کند در مواجهه با مشکلات خود را تقویت کنید.

برخورد مثبت با مشکلات : نحوه برخورد 

مدیریت و برخورد صحیح با مشکلات بسیار مهم است چرا که بسیاری از مشکلات به دلیل تصمیم‌های اشتباه در هنگام برخورد با مشکلات است. برخی از افراد هنگامی که با مشکلی مواجه می‌شوند احساسی عمل می‌کنند و توانایی و قدرت حل مسئله را ندارند. افرادی دیگر نیز شکست را پذیرفته و از ادامه تلاش دست بر می‌دارند. توجه داشته باشید که برخورد صحیح شما با مشکلات و نگاه مثبت‌تان می‌تواند باعث موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی شود. در هنگام مواجهه با مشکلات این ترفندها را مدنظر داشته باشید.

برخورد مثبت و نفس عمیق

اولین گام در برخورد مثبت با مشکلات، مقابله با استرس ناشی از آن است. در هنگام  بروز یک مشکل استرس و فشار روانی بالا می‌رود و عمق نفس کشیدن کم می‌شود، در نتیجه تعادل طبیعی بدن برهم می‌خورد. تحقیقات ثابت کرده است که تنفس عمیق و دیافراگمی بهترین راه برای درمان استرس و آرام کردن دستگاه عصبی غیرارادی بدن است. پس از این که استرس خود را کاهش دادید و آرامش خود را به دست آوردید راحت تر و درست تر می‌توانید تصمیم گیری کنید.

مشخص کردن نقش خود در مشکل 

به جای آن که در هنگام مشکلات به دنبال مقصر بگردید و خودتان را سرزنش کنید، نقش خود را در جریان حل مشکل مشخص کنید. به این طریق نشان می‌دهید که مشکل را پذیرفته‌اید و برای حل آن تلاش می‌کنید. سرزنش خود و دیگران هیچ فایده‌ای ندارد و مشکل را حل نمی‌کند، تنها فشار روانی و استرس خود را بالا می‌برید که در این صورت عواقب مشکل بسیار سنگین تر خواهد شد.

عوامل تحت کنترل و غیر قابل کنترل

مشکلات ترکیبی از عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل هستند. شما باید در هنگام بروز مشکل واقع‌بینانه فکر کنید و این عوامل را مشخص کنید. عواملی که تحت کنترل شما نیستند را فراموش کنید و بپذیرید که در این مورد کاری از دست شما بر نمی‌آید. در عوض می‌توانید تمرکز خود را بر عوامل تحت کنترل بگذارید و به دنبال راه حل و برخورد مثبت با این مشکلات باشید. با از بین بردن عوامل تحت کنترل تاثیر بقیه عوامل را نیز به حداقل می‌رسانید و مشکل را با کم ترین زیان و خسارت حل می‌کنید.

تسلط بر فشار احساسی

اشتباه‌ترین کار ممکن در برخورد با مشکلات، تصمیم گیری در هنگام عصبانیت و ناراحتی است. تصمیم‌هایی که در هنگام ناراحتی گرفته می‌شوند با تصمیم‌های معقولانه بسیار متفاوت هستند. در این شرایط احتمال این که تصمیم‌های اشتباه بگیرید بسیار زیاد است؛ پس در این شرایط یک نفس عمیق بکشید و سعی کنید به حالت معقول خود برگردید، حتی بهتر است در صورت امکان تصمیم گیری را به تعویق بیندازید تا آرام شوید و تصمیم‌های درست و عاقلانه بگیرید.

برخورد مثبت با مشکلات : مشخص کردن راه حل ها

یک لیست برای خود تهیه کنید (می‌توانید آن‌ها را بنویسید یا به صورت ذهنی این کار را بکنید) و راه حل‌های موجود را در آن مشخص کنید. فایده‌ها و عیب‌های این راه حل‌ها را مشخص کنید و آن‌ها را اولویت بندی نمایید. این کار به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را مرتب کنید و راحت تر تصمیم بگیرید. به علاوه متوجه می‌شوید که امکان انتخاب دارید واین باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و احساس ضعف خود را در برابر مشکل کاهش دهید. ضمن اینکه مهارت حل مسأله از آن چیزهاست که کم کم در آن متبحر می‌شوید.

برخورد مثبت با مشکلات و نگاه به آینده

اگر واقع بینانه فکر کنید متوجه می‌شوید که بسیاری از مشکلات آن قدر که فکر می‌کنید مهم نیستند. به آینده نگاه کنید و فکر کنید که در چند سال آینده نیز این مشکل انقدر شما را اذیت خواهد کرد؟ و یا این مشکل بر آینده شما تاثیر جدی می‌گذارد؟ مشکلات کمی هستند که تاثیرات جدی و طولانی مدت بر زندگی بگذارند. البته این نکته به این معنی نیست که حل مشکلات را کنار بگذارید و نسبت به همه چیز بی تفاوت باشید، منظور این است که از کاه کوه نسازید و باور داشته باشید که مشکلات قابل حل هستند و با خود فاجعه به همراه نمی‌آورند. مشکلات جز جدایی ناپذیر و طبیعی زندگی هستند و در زندگی همۀ افراد وجود دارند. پس باور داشته باشید که مشکلات قابل حل هستند و به آن بدی که شما فکر می‌کنید نیستند.

کلام آخر

نوع نگاه افراد در برخورد با مشکلات نقش موثری در روند حل مسائل دارد. هر چقدر که بتوانید مهارت‌های مختلف زندگی از جمله تاب آوری، حل مسئله و قدرت تصمیم گیری خود را بالاتر ببرید بهتر می‌توانید از پس مشکلات بر بیایید. به مرور با افزایش اعتماد به نفس و تجربه‌هایی که در طول زندگی به دست می‌آورید پخته تر شده و راحت‌تر می‌توانید برخورد مثبت با مشکلات داشته باشید. 

با این حال گاهی افراد ممکن است در طول زندگی نتوانند آنطور که باید و شاید واکنش مناسبی نسبت به مسائل داشته باشند که در این شرایط لازم است با بهره بردن از مشاوره روانشناسی این مهارت‌ و تمرین‌ها را فرا بگیرند. مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می‌تواند در این زمینه با ارائه مشاوره تلفنی و حضوری کمک کننده باشد. همچنین در این مرکز کارگاه‌هایی با هدف ارتقای سلامت روانی افراد برگزار می‌شود که شرکت در این کارگاه‌‌ها اثرگذاری مثبتی در رفتار افراد هنگام بروز مشکلات دارد.

 

منبع: هنر زندگی لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر موفقیت مشکلات زندگی اخبار عمومی اخبار مرتبط شوهر فراری؛ تهدید جدید برای خانواده های ایرانی! ۱۴۰۱/۱/۱۸ دلیل دعواهای زن و شوهری در عید و تعطیلات + راه حل ۱۴۰۱/۱/۳ بعد از ازدواج اینا رو ندونی باختی ۱۴۰۱/۱/۲ آشنایی با افسردگی و علت آن ۱۴۰۰/۹/۱۵ یازده سوال که باید قبل از طلاق پرسید! ۱۳۹۷/۱۰/۹ مردی که زن و بچه و زندگی‌اش را فدای قناری کرد ۱۳۹۷/۸/۲۴ آخرین ویدیو ها آخرین جزییات از مذاکرات وین ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۹:۲۳ سنگ اندازی های واشنگتن در خط پایان؟ ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۹:۱۳ پیش‌بینی اقتصاددان بزرگ از آینده اقتصاد آمریکا ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۸:۲۲ حمله مرد تبر به دست در لیگ کشتی ایران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۷:۱۴ فحش رکیک عادل فردوسی پور به مهدی طارمی! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۶:۴۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۹:۲۳ آخرین جزییات از مذاکرات وین ۱۹:۱۷ اینستاگرام ویژگی تصاویر تمام صفحه را آزمایش می کند ۱۹:۱۳ سنگ اندازی های واشنگتن در خط پایان؟ ۱۹:۰۷ کاظمی قمی: آب رهاسازی شده از سمت ‎افغانستان وارد «‎سیستان» شد ۱۹:۰۷ کمیته بومی‌ سازی‌ وزارت ارتباطات کمک می‌کند رمزارزها در کشور جاری شود ۱۹:۰۴ احتیاجات زن به مرد زندگی اش چیست؟/ شوهران باید این نکات را بدانند ۱۸:۵۹ قیمت دام در روزهای تاسوعا و عاشورا چند؟ ۱۸:۵۱ خشک کردن گردوی تازه به روش خانگی ۱۸:۴۹ پاسخنامه رتبه های زیر ۱۰۰ هزار کشوری کنکور ۱۴۰۱ منتشر شد ۱۸:۴۷ در روز دوم و سوم مذاکرات چه گذشت؟ ۱۸:۴۵ آخرین وضعیتی ترافیکی تهران / مسافران بخوانند ۱۸:۳۸ رفتارهای جالب افراد باهوش با دیگران ۱۸:۲۳ کوچک کردن بینی بدون جراحی + روش های خانگی ۱۸:۲۲ پیش‌بینی اقتصاددان بزرگ از آینده اقتصاد آمریکا ۱۸:۱۰ اقدام چین در قطع کانال‌های ارتباطی غیرمسئولانه است ۱۸:۰۱ با این روش ها سرفه کودکان را درمان کنید ۱۸:۰۰ رشد سالانه دهه ۸۰ برابر ۱۴.۸ درصد، دهه ۹۰ فقط ۲.۱! / ۶ گروه ۸۰ درصد ارزش افزوده صنعت را تولید کردند ۱۸:۰۰ قیمت تلویزیون تی سی ال (جدول) ۱۷:۵۵ هزینه تبلیغات در اینستاگرام رونالدو و مسی چقدر است؟ ۱۷:۴۴ با این حرکات کششی از ماساژ بی نیاز شوید ۱۷:۳۴ ایران در لیست ۱۰ کشور با بالاترین نرخ تورم ۱۷:۳۱ کشاورزان، برنج خود را نمی فروشند! / شهریور ماه بهترین زمان خرید برنج ایرانی ۱۷:۲۹ هشدار به زنان باردار؛ در مصرف این مواد گیاهی احتیاط کنید ۱۷:۲۱ مروری بر ارز دیجیتال بانک مرکزی نیجریه ۱۷:۱۶ خرما و شیر؛ معجونی برای لاغری + روش ۱۷:۱۳ چین مانور نظامی جدیدی کلید زد ۱۷:۰۰ سخنگوی قوه قضائیه بر جمع آوری سگ های ولگرد تاکید کرد ۱۶:۵۴ امسال کمبود کتب درسی نداریم ۱۶:۴۴ مقصر متروپل چه کسی بود؟ ۱۶:۴۱ کاهش سه میلیونی قیمت خودروی بدون قرعه کشی در روز نیمه تعطیل بازار +جدول قیمت ۱۶:۳۸ آموزش خرد کردن پیاز بدون اشک ریختن + فیلم ۱۶:۲۳ مراسم سنتی مشعل گردانی نجفی های مقیم قم + عکس ۱۶:۱۹ برج میلاد تعطیل شد ۱۶:۱۶ همسر وهب نصرانی کیست؟ ۱۶:۱۰ گرمای هوا در تهران ادامه می یابد؟ ۱۵:۵۱ قیمت دارو نباید از قیمت مصوب شهریور ۱۴۰۰ بیشتر شود ۱۵:۴۸ خطرات مرگبار علائم التهابات مفصلی که باید جدی بگیرید ۱۵:۴۶ پیام سرپرست بانک به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون ۱۵:۴۵ جزئیات نحوه انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ ۱۵:۳۵ نحوه محاسبه مهریه تغییر می کند؟ ۱۵:۲۱ تورم بیش از ۹۷ درصدی قیمت تولیدکننده گاوداری­‌های صنعتی ۱۵:۱۹ میانجی گری ترکیه برای حل و فصل جنگ اوکراین ۱۵:۱۳ ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارات سیل به کشاورزی کشور ۱۵:۱۱ ‌چرا نوشیدن قهوه از ظهر به بعد اشتباه است؟ ۱۵:۱۰ سلامی: اسراییل تاوان سنگین بابت جنایت اخیر خواهد داد ۱۵:۰۹ قدردانی از حضور و امدادرسانی شرکت مس در مناطق سیل زده کرمان ۱۵:۰۸ ارزش معاملات هفتگی بورس کالا به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید ۱۵:۰۳ صندوق تثبیت پولدار شد ۱۴:۵۵ رشد قابل توجه نقل و انتقالات کاردانو ۱۴:۴۶ مرز تجاری شلمچه تاسوعا و عاشورا بسته است اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موفقیت مشکلات زندگی اخبار عمومی برخورد با مشکلات عوامل تحت کنترل داشته باشید ارز دیجیتال تصمیم گیری قابل کنترل ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۵ مشخص کنید مشخص کردن راه حل ها نفس عمیق ۱۴۰۱ ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رفع مشکلات معیشتی کارگران نیازمند یک طرح جامع در کنار افزایش دستمزد است،برای حل مشکلات معیشتی کارگران باید برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری صورت بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از کارگران و مسئولان اداره کار خراسان رضوی که به مناسبت روز کار و کارگر برگزار شد، اظهار داشت: کارمندان و کارگران غیور و دلاور سرمایه افتخار و سرافرازی این ملت و نظام مقدس اسلامی هستند. شما عزیزان با مقاومت و مجاهدت خود چه در عرصه فعالیت و کار  و چه در عرصه کارآفرینی و محیط کار سرمایه ارزشمندی برای این نظام مخصوصاً در تقابل با کارشکنی‌های دشمنان ایجاد کرده‌اید.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام پیشرفت و تعالی که توانسته در مقابل توطئه‌ها، تهاجم‌ها و عدوات دشمن طی 45 سال عمر انقلاب به دست آورد را مدیون مجاهدات ارزشمند شما برادران زحمتکش و عزیزانی است که در عرصه کار و فعالیت توانستید رشد جامعه را به نقطه‌ای برسانید که دشمنان ما در همه سرکوب‌هایی که نسبت به ما داشتند ناموفق باشند.

کارگر تنها با طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار نمی‌شود

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه مشکل مسکن کارگران تنها با اجرای طرح نهضت ملی مسکن رفع نمی‌شود، ادامه داد: استفاده از این طرح در مرحله نخست نیازمند منابع مالی قابل‌توجهی است که با توجه به درآمد، اجاره‌بها و وضعیت معیشت کارگران، این قشر شریف نمی‌تواند از این طرح بهره‌مند شود؛ بنابراین باز هم افرادی که در جریان رفاه نسبی قرار دارند توان پرداخت این مبلغ را داشته و دوباره این قشر زحمتکش کارگر است که بی‌خانه می‌ماند.

رفع مشکلات معیشتی کارگران نیازمند یک طرح جامع است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم، گفت: چراکه هم‌زمان با افزایش حقوق کارگران قیمت سایر خدمات اجتماعی نیز افزایش پیدا می‌کند و این اقدام تأثیر چشمگیری در زندگی آنان نخواهد داشت و بیشتر به ضرر این قشر و اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی کارگران نیازمند یک طرح جامع در کنار افزایش دستمزد است، اضافه کرد: شرایط زندگی در طول زمان برای کارگران سخت‌تر می‌شود، بنابراین برای رفع مشکلات معیشتی کارگر نیاز است، برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری صورت بگیرد تا او با خیال راحت و تمرکز کافی بتواند در محیط کار حاضر شود و از طرف دیگر لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند.

رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است

امام‌جمعه مشهد رشد اقتصاد کشور را در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر و کاهش دغدغه‌های او عنوان کرد و افزود: یکی از اقداماتی که در حال حاضر برای کاهش فشار گرانی انجام می‌شود، دادن کالابرگ به عموم مردم است، بهتر بود این کالابرگ با اولویت‌بندی ابتدا به قشر کارگر داده می‌شد.

وی با تأکید بر نقش نیروی کار جوان و خلاق داخلی و اهمیت استفاده از آن ابراز کرد: خوشبختانه نیروی جوان، متخصص و خلاق در جامعه بسیار وجود دارد که اگر به‌خوبی از توان و نیروی آنان در تولید استفاده شود، ما شاهد رشد چشمگیر اقتصاد کشور خواهیم بود.

ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه

آیت‌الله علم‌الهدی به نواقصی که در «فرهنگ کار» جامعه وجود دارد اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات جامعه ما فرهنگ نادرستی است که در حوزه فعالیت‌های کاری وجود دارد که اگر این فرهنگ به درستی در نیروی کار ما نهادینه شود، بازدهی مجموعه‌های اقتصادی ما بسیار بالا می‌رود.

وی با انتقاد به زمان بازنشستگی نیروهای کار خاطرنشان کرد: اگر این فرهنگ به درستی در جامعه حاکم شود، دیگر شرایط سنی و جسمی عامل تأثیرگذاری در به‌کارگیری افراد نیست، شما ببینید درست زمانی که یک فرد به اوج توانمندی و تجربه در حوزه کاری خود می‌رسد، بازنشسته می‌شود؛ اگر این تخصص بعد از بازنشستگی در یک مجموعه دیگر به کار گرفته شود که خیلی خوب است اما اگر موجب منزوی شدن و خانه‌نشینی فرد شود، ضرر بزرگی برای اقتصاد و تولید کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ کار را نمی‌توان با نصیحت و از بیرون به افراد انتقال داد، بیان کرد: این فرهنگ تنها می‌تواند توسط خود نیروی کار و کارگر ایجاد شود و مسئله‌ای نیست که از بیرون و با تعلیم و تربیت بشود به افراد دیکته کرد. بنابراین اگر در یک محیط کارگری 100 نفرِ تنها 30 نفر به درستی مشغول فعالیت شوند، ناخودآگاه آن 70 نفر دیگر را به دنبال خود می‌کشند. شما در شرکت‌های دانش‌بنیان می‌بینید که گاهی با 6 نفر کارمند نتیجه و دستاوردهای بیشتری از یک دستگاه تولیدی سابقه‌دار دارند.

تقدم مشارکت در کار نسبت به سرمایه‌گذاری

وی با اشاره به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است، عنوان کرد: منظور مقام معظم رهبری از مشارکت مردم بیشتر از نوع کار است، زیرا مشارکت در کار مقدم بر مشارکت در سرمایه است. البته مشارکت در سرمایه نیز ضروری و لازم است، نه اینکه مشارکت در سرمایه مهم نیست اما عمده تأثیرگذاری به قشر کارگر و تولید برمی‌گردد که اگر جهش پیدا کند، بازار کار گسترده‌ای را به وجود می‌آورد.

مشکلات حوزه معیشت کارگران به قوت خود باقی است

آیت‌الله علم‌الهدی به کاهش نرخ بیکاری کشور به 8 درصد اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات نظام در این مدت کاهش نرخ بیکاری بوده است که این رقم خوشبختانه در استان با توجه به فعالیت شما قشر زحمتکش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به 6.2 درصد رسیده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه کار و کارگر بیان کرد: معمولاً در ایام «روز کارگر» مسائل و راهکارهایی مطرح می‌شود که بعد به مرحله اجرا نمی‌رسد و مشکلات حوزه معیشت کارگران به قوت خود باقی می‌ماند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • از روان تا درمان
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند