Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:28:57 GMT

یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۸۶۵۳

یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در قم برگزار می‌شود

به گزارش روز شنبه ارتش جمهوری اسلامی، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» عصر امروز در گفت‌وگویی با تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا افتخار ملت ایران هستند و دیدار با این خانواده‌های معظم، توفیقی برای خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: دیدار مستمر با خانواده‌های معظم شهدا اهمیت و توفیق الهی بسیاری دارد و مسئولان نیز بایستی در این مسیر پیش‌قدم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم گفت: فرماندهان ارشد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) از ۵۰ خانواده شهید ارتش در قم دیدار کرده و با اهدای قاب عکس شهدا و لوح سپاس از صبر و مجاهدت خانواده‌های معظم آنان تجلیل کردند.

وی ادامه داد: این دیدارها با حضور امیران سرتیپ دوم جواد سلطانیان، فردین نسائی، فریبرز خاکپور، حسن کوشا، سید رضا زاهدی، محمدصادقیان، مهدی صالحی، محمدرضا ملاابراهیمی، علی‌ دلاوری و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مرکز حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در قم صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: دیدار و تکریم خانواده‌های معظم ۵۶۵ شهید ارتش در قم، به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان در حال انجام است.

دومین کنگره ملی شهدای استان ۲۷ آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها دفاع مقدس قم ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس قم ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس قم ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی خانواده های معظم ارتش در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده