Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:07:53 GMT

مدیر مجتمع مس سونگون منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۹۵۴۱

مدیر مجتمع مس سونگون منصوب شد

با حکم دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد. - اخبار بازار -

به گزارش مس پرس، مدیرعامل شرکت مس در مراسم تکریم و تودیع جهانگیر رضوی و معارفه معبود عباس‌زاده که عصر امروز جمعه 14 مردادماه برگزار شد، از زحمات ارزشمند مهندس رضوی در طول تصدی پست مدیریت مجتمع تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رستمی با اشاره به اینکه دکتر عباس‌زاده فردی متدین، جوان و شایسته است، گفت:  امیدوارم ایشان با کار جهادی بتوانند در جایگاه جدید منشا خیر در منطقه بوده و مجتمع مس سونگون را در نیل به افق ترسیمی خود و خدمت‌رسانی به کشور و مردم شریف منطقه به عنوان مجموعه‌ای سرآمد و کارآمد یاری کند.
بر اساس این گزارش، همچنین جهانگیر رضوی به عنوان مشاور امور مهندسی و ساخت داخل مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.

گفتنی است دکتر معبود عباس زاده متولد روستای کرویق شهرستان ورزقان، مدرس دانشگاه و دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه یزد بوده و ترجمه و تالیف بیش از ده کتاب در حوزه مدیریت استراتژیک را در پرونده علمی خود دارد.

همچنین از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاونت راهبری هلدینگ‌های شستا، مدیریت سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی شستا، مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت بر شرکت‌های صندوق بازنشستگی صدا و سیما، عضو هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس، مدیریت و فعالیت در نظام بانکی و بیمه‌ای و بازار سرمایه و مشاور و مدیر پروژه‌های طراحی سند راهبردی صنایع معدنی و صنعتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند

ایسنا/البرز مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج از تحمل کیفر ۲۷۴ زندانی با استفاده از مراقبت الکترونیکی در خارج از این زندان خبر داد.

به گزارش ایسنا، اله کرم عزیزی روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: این افراد در اجرای سیاست‌های قضایی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و با هدف بازسازی شخصیت زندانیان از طریق اعمال طرح نظارت و مراقبت الکترونیکی محکومیت خود را در کنار خانواده سپری می‌کنند.

وی ادامه داد: تایید حسن اخلاق، رفتار، رعایت قوانین و مقررات زندان توسط زندانیان از موارد اعلام شده به مراجع قانونی و اعلام موافقت آنان برای برخورداری واجدین شرایط از تسهیلات سامانه های نظارت و مراقبت الکترونیکی است.

عزیزی بیان کرد: استفاده از پابندهای الکترونیکی برای زندانیان این امکان را به آنان می‌دهد تا علاوه بر سپری نمودن طول مدت محکومیت خود در کنار خانواده بتوانند با حضور در محل کار خود امرار معاش نمایند.

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه، به جای اینکه شخص دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند می‌تواند در جامعه و در کنار خانواده خود باشد، یادآورشد: تنها محدودیت‌های تردد، پیش‌بینی شده، فعالیت در یک محدوده جغرافیایی خاص است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد