Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:26:21 GMT

وداع بهشهری ها با سردار شهید مدافع حرم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۸۹۶۵۲

وداع بهشهری ها با سردار شهید مدافع حرم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یکتا از راویان و یادگاران دفاع مقدس در شب تاسوعای حسینی و در آئین وداع با سردار کابلی اظهار کرد: حاج رحیم امشب برای ارباب یار می‌گیرد و امشب شب وداع نیست شب قرار و شب عهد و پیمان است.

وی افزود: یارگیری حاج رحیم برای انقلاب است و امشب حاج رحیم دل‌ها را با خود همراه کرده و امشب شب عاشقی است تا در شب تاسوعا در کنار هم و شب رزق آسمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امشب شب عمل صالح و آغازی برای پایان است و شهدا را بی قرار کردند و همه در قرارگاه آمدند و شهید علمداری و روایت‌ها می‌آموزد زیرا جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین است و شاهد و راوی آمده و امشب شب آرزوهاست.

این یادگار ۸ سال دفاع مقدس افزود: امشب شب علمدار است و همچنان که حضرت ابوالفضل علمداری کرد و ححضرت آقا علمداری می‌کنند شهید و همسنگران علمداری می‌کنند.

یکتا گفت: امشب شب الحاق و اتصال است که خیلی هااز شر شیطان فرار کرده و بین دو دست شهید قرار گرفتند و شهید آمد تا دست ما را در دست بقیه الله بگذارد و امشب وداع آسمانی برای مردم شهر است.

آئین تشییع پیکر پاک سردار کابلی روز تاسوعای حسینی از بیمارستان امام بهشهر تا بهشت فاطمه این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5557728

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر وداع با شهدای گمنام محرم 1401 بوشهر ماه محرم مراسم عزاداری ویروس کرونا کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی حسینیه مهر عکس استانها سیلاب خطبه های نماز جمعه اردبیل آمار کرونا گرگان امشب شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۸۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار