Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:45:05 GMT

در کشتی چه خبر است؟ / ورزش ملی صحنه جنگ و بی‌اخلاقی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۰۲۱۷

در کشتی چه خبر است؟ / ورزش ملی صحنه جنگ و بی‌اخلاقی

به گزارش ایرنا، پس از صحنه‌های ناخوشایند که در حاشیه رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی در شهرهای گیلان و شهرکرد رخ داد که دایره طلایی کشتی به میدانی برای تصفیه حساب تبدیل شده بود. این بار نیز این حاشیه‌ها و بی‌اخلاقی‌ها به شهر قرچک کشیده شد.

در جریان مسابقه کشتی در این شهر وقتی که کشتی‌گیر دوبنده آبی حریف خود را با اجرای فن به بیرون تشک پرتاب کرد متاسفانه یکی از مسئولان کشتی قرچک با توهین و پرتاب پایه صندلی به کمر کشتی‌گیر نونهال موجب مصدومیت او شد و متاسفانه داوران و دیگر مسوولان برگزار کننده نیز هیچ واکنشی به این رفتار زشت نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اپیدمی شدن رفتارهای زشت در ورزش پهلوانی و ملی ایران، فدراسیون کشتی و کمیته انضباطی متاسفانه هیچ واکنشی به چنین رفتارهایی نشان نداده است.

شهرستان قرچک بیش از چهار هزار کشتی‌گیر دارد که این منطقه را به یکی از شهرهای با استعداد استان تهران تبدیل کرده است. این درگیری‌ و توهین‌ها باعث شده تا کشتی از مسیر پهلوانی و جوانمردی خود خارج شود و شاهد صحنه‌های نازیبایی از جنگ و بی اخلاقی را شاهد باشیم باشیم.

بسیاری از علاقه‌مندان و دلسوزان قرچک نیز نسبت به تغییر و تحول مدیریت و اوضاع آشفته کشتی این شهرستان گلایه مند هستند و خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان استان به این ورزش هستند چرا که استعدادهای ناب و خوبی در کشتی این شهرستان حضور دارند که متاسفانه با این نحوه مدیریت آینده خوبی برای نسل آینده این ورزش متصور نمی‌شود.

برچسب‌ها کشتی فرنگی شهرکرد استان تهران کشتی قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی شهرکرد استان تهران کشتی فرنگی شهرکرد استان تهران کشتی قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • ۵۸درصد داوطلبان کنکور در قرچک متقاضی آزمون دانشگاه فرهنگیان هستند
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم