Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@16:11:33 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو ۷مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۰۳۹۵

تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو ۷مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا استیری با اشاره به اینکه عصر دیروز بود که خبر حادثه جاده‌ای به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) واصل شد، اظهار کرد: بر اساس این گزارش ۴ خودرو با یکدیگر در حوالی جنگل گلستان برخورد کرده و دچار حادثه شده بودند.

وی با بیان اینکه تیم امدادی جمعیت هلال احمر استان گلستان بلافاصله پس از دریافت گزارش در محل حادثه حاضر شد، افزود: نیروهای امدادی پایگاه امداد بین شهری مینودشت _تنگراه به استعداد دو نفر و یک خودروی آمبولانس مشغول به امداد رسانی به حادثه دیدگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش با تاکید بر اینکه در این حادثه خودروی mvm x۳۳ با پراید ۱۱۱، ال نود و پژو ۲۰۶ برخورد کرده بود، خاطرنشان کرد: در اثر این تصادف ۱۵ نفر دچار حادثه شدند که هفت نفر با مصدومیت جدی رو به رو شده اند.

استیری محل دقیق حادثه را محور گالیکش به بجنورد، در حوالی ابتدای جنگل گلستان عنوان کرد و گفت؛ دو نفر از مصدومین یعنی یک آقای ۶۶ ساله و یک خانم ۵۳ ساله به دلیل ترومای قفسه سینه پس از رهاسازی توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان رسول اکرم کلاله منتقل شدند.

کد خبر 696157 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران تصادف جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان