Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، حسن جراره روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: از ۳۸۰  سهمیه اعلام شده دانشگاه فرهنگیان هرمزگان هشت نفر به دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و ۳۷۲ نفر به دانشگاه فرهنگیان این استان اختصاص داده شده بود.
وی بیان داشت: از ۳۷۲ نفر سهمیه دانشگاه فرهنگیان، سه نفر سهمیه رشته کار و فناوری، ۳۰۴ نفر سهمیه آموزش ابتدایی و ۶۵ نفر سایر رشته های دبیری از سوی مرکز برنامه ریزی و امور اداری اعلام شد که با پیگیری داره کل پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع هرمزگان، ۳۰ نفر به سهمیه استان اضافه و از ۳۸۰ نفر به ۴۱۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: با توجه به اهمیت رشته مربی بهداشت مدارس که هیچ سهمیه ای از سوی مرکز برنامه ریزی برای هرمزگان درنظرگرفته نشده بود با پیگیری های مجدد، تعداد ۱۰ نفر  مربی بهداشت به سهمیه استان اضافه شد و کل سهمیه به ۴۲۰ نفر رسید. 
جراره درخصوص توزیع سهمیه دانشگاه فرهنگیان در مناطق مختلف استان گفت: مدل پیشنهادی جذب دانشگاه فرهنگیان به این صورت است که در هر دوره تحصیلی و رشته تدریس براساس تعداد کارکنان بازنشسته چهارسال آینده از سال پایه برای هر منطقه نسبت به کل استان محاسبه می‌شود، سپس ضریب تخصیص برای هر رشته تدریس در هر جنس مشخص و در سهمیه اختصاص یافته استان از سوی مرکز برنامه ریزی به آن ضرب و سهمیه هر منطقه مشخص می‌شود.
وی بیان داشت: درخصوص دانشگاه تربیت دبیر فنی وحرفه ای علاوه بر ضریب تخصیص، نظر اداره فنی و حرفه ای و کاردانش در خصوص رشته های مورد نیاز ملاک قرار می گیرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شده اند، باید توجه داشته باشند که برخی از رشته ها مانند «آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه، آموزش ابتدایی و آموزش تربیت بدنی» چند گروهی هستند و در هر دفترچه به صورت جداگانه برایشان سهمیه قرار داده شده و جذب براساس دامنه پذیرش انجام می شود و فقط محل خدمت متفاوت است.
وی در خصوص جذب ماده ۲۸  اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: در ابتدا کل سهمیه هرمزگان ۶۷۳ نفر بود که مدل پیشنهادی جذب آن متفاوت و به صورت یک‌ساله براساس بازنشستگی و تقلیل همان سال انجام می شود و بر این مبنا سهمیه هر منطقه اختصاص داده می شود، به گونه ای که به برخی از شهرستان‌ها از جمله بشاگرد (۳۶ نفر ) و جاسک (۴۴ نفر) اختصاص داده شد.

برچسب‌ها دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هرمزگان دانشگاه فرهنگیان دانشجومعلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هرمزگان دانشگاه فرهنگیان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی هرمزگان دانشگاه فرهنگیان دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هویتی در خیابان معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله آبادیان شهردار منطقه به پاس روز معلم با حضور در ساختمان شهدای مکه «دانشگاه فرهنگیان» واقع در خیابان معلم در نشست بررسی مسائل و مشکلات این دانشگاه شرکت کرد.

آبادیان در این نشست با تاکید بر تعاملات شهرداری تهران و وزارت آموزش و پرورش گفت: این دو نهاد همواره باهم تعاملات سازنده‌ای داشته‌اند و ما هم در منطقه هفت طی تفاهم نامه‌های که با مدارس سطح منطقه داریم، خدماتی را در راستای ارتقای فرهنگ عمومی کشور و آموزش همگانی ارائه می‌دهیم.

او به وجود مرکز آموزش شهدای مکه (دانشگاه فرهنگیان) در منطقه هفت اشاره کرد و گفت: خیلی خوشحالم که دانشگاه فرهنگیان در منطقه هفت قرار دارد و می توانیم در جهت افزایش سرانه‌های آموزشی شهروندان، برنامه‌ریزی‌های خوبی را داشته باشیم .

وی تاکید کرد: با توجه به موقعیت مکانی این دانشگاه و قرار گرفتن آن در کنار چندین مدرسه، شهرداری منطقه هفت در تلاش است پیاده روها و معابر پیرامون دانشگاه را تبدیل به یک گذر فرهنگی کند و این کار می‌تواند محیطی مناسب برای دانشجویان و دانش‌آموزان باشد.

پیش از سخنان شهردار، رییس دانشگاه فرهنگیان با ارائه آمارهایی از میزان فعالیت این دانشگاه گفت: ظرفیت این دانشگاه ۷۰۰ نفر است اما هم اکنون ۱۵۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند در حالی که این ساختمان به دلیل قدمت بالا، مشکلات زیادی دارد و باید فکری برای استحکام آن در برابر حوادث داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش