Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس البرز در ایام تعطیل، در جاده چالوس مستقر می باشد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دیگر با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در نقاط مختلف شهر در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ مستقر خواهد بود.

 

آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ مهدیه کرج، در تمامی شب های دهه اول محرم، در مصلی کرج مستقر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز جمعه ۱۴ مرداد ماه آمبولانس های اورژانس در چهارباغ و روستای خور جهت مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) مستقر بوده اند.

همچنین در شهرستان فردیس، در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم و نیز در مصلی فردیس، اورژانس ۱۱۵ مستقر بوده است.

شنبه ۱۵ مرداد ماه آمبولانس ویژه مرکز به همراه دو دستگاه آمبولانس دیگر این مرکز در بلوار هوشیار و امامزاده محمد (ع) در معیت کاروان های تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم، حضور داشته اند.

در روز تاسوعای حسینی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس برای همکاری در انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ عزاداران، در قسمت کند رو پارک تاجیکستان (حدفاصل خیابان ۷ تیر و امامزاده حسن ع) از ساعت ۹ الی ۱۱ مستقر بودند.

همچنین در شهرستان نظرآباد نیز آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ سید جمال الدین، در مسیر تردد عزاداران مستقر خواهد بود.

در روز عاشورای حسینی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس برای همکاری در انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ عزاداران، در مصلی کرج از ساعت ۹ الی ۱۱ مستقر خواهد بود.

همچنین آمبولانس های اورژانس در امامزاده محمد (ع)، امامزاده طاهر (ع)، مسجد امام رضا (ع) بلوار موذن کرج، خیابان اصلی بلوار امام خمینی هشتگرد و میدان لاله نظرآباد مستقر خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آماده باش اورژانس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند