Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@02:59:28 GMT

آپارتمان های منطقه ۴ تهران چند؟ + جدول قیمت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۱۴۳

آپارتمان های منطقه ۴ تهران چند؟ + جدول قیمت

منطقه چهار شهرداری تهران دارای محله‌های پرطرفداری مثل تهرانپارس، نارمک، مجیدیه و لویزان برای سکونت است. افراد زیادی تمایل برای خرید خانه در این منطقه را دارند و بسیاری از مسکن‌های موجود در این منطقه همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند.

با سرمایه‌ای معادل۶ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان، میتوانید واحدی ۱۰۹ متری در تهرانپارس‌غربی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در این محله برای سرمایه‌گذاری می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۸۹ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در لویزان با متراژ ۱۵۵ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر به واحد های نوساز علاقه دارید، میتوانید واحدی ۱۰۳ متری که ۲ خوابه است را در حکیمیه با مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی در نارمک با متراژ ۹۰ متر با توجه به اینکه ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

و با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۲۱ ساله در نارمک‌جنوبی با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۷۰ متری در مجیدیه که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و برای خرید واحدی ۱۴ ساله با متراژ ۵۷ متر در تهرانپارس‌شرقی که تک خوابه است لازم است مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

بیشتر بخوانید :

افزایش حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ / حقوق کارگران چقدر زیاد می‌شود؟ با پول اجاره خانه در تهران در شهرستان صاحبخانه شوید/مقایسه قیمت اجاره با خرید

21220

کد خبر 1659501

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران خریداری کنید میلیون تومان ۲ اتاق خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۳۲ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اقتصاد این کشور احتمالاً در شرایط مستحکم‌تری نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی قرار دارد. از طرف دیگر نگرانی‌ها در مورد عرضه نفت به خاطر ادامه تنش‌ها در خاورمیانه هنوز پابرجاست.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۱ سنت معادل ۰.۳۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۳۲ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۵ سنت معادل ۰.۳۰ درصد افزایش ۸۳ دلار و ۸۲ سنت معامله می‌شود.

جانت یلن وزیر خزانه جاری آمریکا در روز پنجشنبه گفت رشد اقتصاد این کشور احتمالاً بهتر از آن چیزی است که اطلاعات ضعیف‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول سال جاری میلادی نشان دادند.

وی گفت رشد تولید ناخالص داخلی در آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته و تورم تا سطح متعادل‌تری پایین آمده است.

اطلاعات نشان می‌دادند رشد اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول آهسته شده است. قبل از اظهارات یلن، همه چیز حاکی از افزایش تورم بود که بر قیمت نفت تاثیر می‌گذاشت، چون سرمایه‌گذاران تخمین می‌زنند فدرال رزرو نرخ بهره را قبل از ماه سپتامبر پایین نمی‌آورد.

شاخص هزینه‌کرد مصرف فردی برای ماه مارس که شاخص مورد علاقه فدرال رزرو برای تعیین سیاست‌های پولی‌ست قرار است امروز منتشر شود.

از طرف دیگر ادامه تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه همچنان بر نگرانی نسبت به عرضه نفت افزوده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

رژیم صهیونیستی حمله هوایی خود به شهر رفح را علی رغم هشدار به متحدانش در مورد تلفات زیاد آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر