Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: شهرستان راور یکی از موقعیت های جغرافیایی حساس و خاص استان کرمان را دارد و در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال است و عمده کامیون های مسیر بندرعباس به سمت کشورهای آسیای میانه از این مسیر حرکت می کنند و علاه بر آن زائران امام رضا (ع) نیز عمدتا از این مسیر عبور می کنند واز این نظر زیرساخت های مورد نیاز فراهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به این مطلب که جاده‌های مواصلاتی بین راور و کرمان و راور و دیهوک از استانداردهای مناسب برخوردار نیست و نقاط حادثه‌خیز فراوانی دارد، افزود: رفع این مشکل چندین سال است که در دستور کار قرار دارد و توجه خاص مسئولان برای تامین اعتبار دو بانده کردن این مسیر را می طلبد تا نقاط حادثه خیر برطرف شده و شاهد حوادث باشیم.

وی بیان کرد: قطعاتی از این مسیر در خراسان جنوبی در حال مناقصه و کار است و در استان کرمان نیز باید موضوع پیگیری شده و ادامه یابد و این مشکل برای مردم شرق کشور و جنوبشرقی کشور که از این مسیر تردد می کنند، برطرف شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به بازرسی انجام شده از حوزه قضایی شهرستان راور، نشست با همکاران اداری و قضایی و بازدید از شعب و بررسی عملکرد شعب دادسرای این شهرستان گفت: حوزه قضایی راور بر اساس بررسی های انجام شده از نظر رسیدگی به پرونده ها عملکرد مطلوب و خوبی دارد و تقریبا اطاله دادرسی در این شهرستان به حداقل رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان راور افزود: در حوزه قضایی شهرستان راور به میزان پرونده های وارده، پرونده ها رسیدگی شده و رای مقتضی درآنها صادر می گردیده است.

وی با اشاره به این مطلب که کمبود کادر اداری و قضایی از مشکلات این شهرستان به شمار می رود، تاکید کرد: در سطح استان کرمان بین 40 تا 42 درصد چارت سازمانی پر است که این میزان در شهرستان راور تقریبا 38 درصد است و از آنجا که میانگین چارت سازمانی این شهرستان از میانگین استانی کمتر است؛ تقویت کادر اداری و قضایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان دادگستری استان کرمان دادگستری کل استان کرمان شهرستان راور استان کرمان حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه ریزی (معاونین) دادگستری کرمان اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آنها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

رییس کل دادضمن قدردانی از دستورات ۲۲ گانه ریاست قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی نمود و گفت:دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته اند.

حجت الاسلام حمیدی گفت:ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان