Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-04@03:56:37 GMT

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر را دعوت به مناظره کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۲۹۴

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر را دعوت به مناظره کرد

ایتنا - ​​​​​​​ایلان ماسک، پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر را به مناظره عمومی درباره میزان واقعی حسابهای کاربری ساختگی در این پلتفرم شبکه اجتماعی، دعوت کرد.
ماسک در توییتی نوشت: اجازه دهید او (مدیرعامل توییتر) برای همه ثابت کند که حسابهای جعلی یا رباتها، کمتر از پنج درصد کاربران روزانه توییتر هستند. ایلان ماسک همچنین یک نظرسنجی را آغاز کرد که در آن از کاربران پرسیده است آیا کمتر از پنج درصد کاربران روزانه توییتر، حسابهای اسپم یا جعلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، توییتر پنج شنبه گذشته این ادعای ایلان ماسک که وی برای امضای توافق ۴۴ میلیارد دلاری خرید این شرکت شبکه اجتماعی فریب داده شده است را رد کرد.

توییتر ۲۵ آوریل سال میلادی جاری اعلام کردند ایلان ماسک این شرکت شبکه اجتماعی را در قراردادی به ارزش حدود ۴۴ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. مدت کوتاهی پس از اعلام این قرارداد، افت بازار باعث ریزش ارزش سهام شرکتهای فناوری از جمله تسلا و توییتر شد. بلافاصله پس از امضای قرارداد، ماسک توییتر را متهم کرد درباره آمار حساب‌های هرزنامه و جعلی در این پلتفرم، دروغ گفته و مانع دسترسی وی به اطلاعات درباره این حسابهای کاربری شده است. اندکی بعد ماسک رسما اعلام کرد می‌خواهد به این قرارداد خاتمه دهد و توییتر از وی در دادگاه دِلاور شکایت کرد تا ماسک را وادار کند قرارداد خرید را تکمیل کند. ماسک ۲۹ ژوییه شکایت متقابلی از توییتر مطرح کرد و مبارزه حقوقی علیه این شرکت بر سر لغو توافق خرید توییتر را به مرحله جدیدی کشاند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است، اوایل روز شنبه گفته بود اگر توییتر جزییات روش انتخاب ۱۰۰ حساب به صورت تصادفی و نحوه تایید واقعی بودن آنها را ارائه کند، توافق وی برای خرید این شرکت طبق شرایط اولیه جریان پیدا خواهد کرد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ایلان ماسک توییتر ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان در این بیانیه با حمایت از اقدام قاطعانه فراجا در اجرای طرح نور که از مطالبات به حق جامعه اسلامی است از عموم مردم شهید پرور شهر اصفهان برای شرکت در این همایش دعوت کرده اند.

اجتماع مردمی برای قدردانی از اجرای طرح نور فراجا و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
دراین اجتماع مردم اصفهان از سردار رادان فرماندهی انتظامی کشور نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌اند و قرار است وی در این مراسم شرکت کند.

دیگر خبرها

  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت