Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت‌ پالایشگاه گاز ایلام، روح اله نوریان اظهار داشت: دوره‌های قبلی، بسترها به روش سنتی تخلیه و شارژ می شدند که با برنامه ریزی های صورت گرفته و مذاکره با شرکت های دانش بنیان، این دوره تصمیم به استفاده از روش تخلیه و شارژ بصورت مکانیزه شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این موضوع از خدمات تخصصی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان بومی استفاده شده است، افزود: استفاده از این روش علاوه بر بهبود شرایط زیست محیطی به جهت جلوگیری از پراکندگی گرد و غبار مواد شیمیایی در فضای آزاد در حین تخلیه مکانیزه، عدم نیاز به حضور نفرات در فضای بسته در حین عملیات شارژ بستر و تاثیر مستقیم بر کاهش زمان تعمیرات اساسی در مقایسه با دوره‌های پیشین را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوریان به سایر مزایای مکانیزه شدن این موضوع اشاره و تاکید کرد: توزیع یکنواخت مدیا در لایه‌های مختلف بسترها به دلیل استفاده از روش مکانیزه و سرعت مناسب و بدون وقفه به جهت عدم نیاز به تعویض نفر داخل بستر و با سرعت بارگیری هشت تن در ساعت در زمان شارژ، جلوگیری از تعطیلی دیگر جبهه‌های کاری به دلیل کاهش قابل ملاحظه تولید گرد و غبار در حین عملیات تخلیه و شارژ بسترها و  کاهش زمان تمیزکاری و آماده شدن آنها جهت آغاز عملیات بارگیری و غیره می باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تاکید کرد: در تعمیرات اساسی امسال، سه بستر نم زدای گاز و ۲ بستر کاتالیستی بازیافت گوگرد به صورت کامل و لایه بالایی یک بستر کاتالیستی دیگر به میزان مجموع ۲۲۰ تن تخلیه و شارژ شدند.

وی از همکاری واحدهای مهندسی، حمل و نقل، بازرسی فنی، انبار، ایمنی، بهره‌برداری و سایر واحدها برای انجام موفقیت‌آمیز این عملیات قدردانی کرد.

برچسب‌ها ایلام شرکت گاز استان ایلام گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام شرکت گاز استان ایلام گاز ایلام شرکت گاز استان ایلام گاز تخلیه و شارژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود

                                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار داشت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر افزود: معلمان و کارگران ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از خطبه های امروز با دعوت از نخبگان جامعه برای تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ کار در استان، بیان کرد: در استان قبل از اینکه مشکل کار و اشتغال داشته باشیم، مشکل فرهنگ کار وجود دارد، نگاه ما به کار باید یک نگاه ارزشی باشد و باید این نگاه را کار به صورت کار اداری، تغییر دهیم، اگر این نگاه را تغییر دادیم، به طور طبیعی محرومیت و بیکاری هم خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه توجه ویژه به کارگران شرکتی لازم است، عنوان کرد: مسئولان توجه ویژه ای به نیروهای شرکتی داشته باشند، پیمانکاران باید رعایت حق و حقوق کارگران را داشته باشند و حقوق و مزایای آنان را به گونه ای پرداخت کنند که در حق کارگران اجحافی صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به برگزاری جشن شکرگذاری برداشت گندم در استان، یادآور شد: کشاورزان برای استقلال جامعه و نان مردم تلاش می‌کنند، این عزیزان مطالباتی دارند که مسئولان بایستی پیگیر مسائل این قشر باشند، قشر شریف و متدین کشاورز، یکی از اصناف تأثیرگذار در جهت تولید، استقلال و خودکفایی جامعه هستند.

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام