Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@05:51:32 GMT

منتفی شدن حضور ملی‌پوش سابق در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۱۵۳۰

منتفی شدن حضور ملی‌پوش سابق در پرسپولیس

روز گذشته شایعاتی درباره جدایی مهرداد محمدی از العربی و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس منتشر شد. علت این خبر نیز، حضور عمر السومة در دوحه برای حضور در تیم العربی عنوان شده بود.

با حضور این مهاجم سوری، العربی باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می کرد و برخی از رسانه ها مدعی شدند که مهرداد محمدی بازیکنی است که باید از تیم قطری جدا شود که روزنامه استاد الدوحه این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد الدوحه در این زمینه نوشت: عمر السومة مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر روز گذشته وارد دوحه شد تا به صورت قرضی و برای یک فصل به تیم العربی بپیوندد. العربی با مهاجم سوری که جانشین آرون بوپندزای گابنی می شود به توافق رسید زیرا انتظارات حاکی از جدایی او برای پیوستن به الشباب عربستان است.

استاد الدوحه در ادامه و درخصوص شایعات جدایی بازیکن ایرانی العربی نوشته است: انتظار می رفت السومة جایگزین مهرداد محمدی بازیکن ایرانی شود. با این حال، در ساعات گذشته با توجه به تمایل باشگاه الشباب به حضور آرون بوپندزا شاهد تحولاتی در این زمینه بودیم. این مهاجم گابنی در ابتدای فصل گذشته از هاتای ترکیه به العربی آمده بود.

روزنامه الرایة قطر نیز با تأیید این موضوع نوشت: عمر السومة مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر دیروز وارد دوحه شد تا صبح امروز در بیمارستان اسپیتار تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و برای پیوستن رسمی به باشگاه العربی آماده شود.

الرایة با اشاره به اینکه مهاجم سوری جانشین بازیکن گابنی می شود، خاطرنشان کرد: از باشگاه العربی خبر می رسد که این باشگاه تمایل دارد با جدایی قرضی آرون بوپندزای گابنی تا پایان فصل جاری و پیوستن به الشباب عربستان موافقت کند چرا که مدیریت باشگاه برای ثبت نام عمر السومة، نیازمند خروج یکی از بازیکنان خارجی است.

این روزنامه در ادامه به فهرست بازیکنان خارجی العربی اشاره کرده و نوشته است: العربی پنج بازیکن خارجی به نام های آرون گونارسون ایسلندی، آرون بوپندزای گابنی، یوسف المساکنی تونسی، مارک مونیسا اسپانیایی و مهرداد محمدی ایرانی را در اختیار دارد.

روز گذشته برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که با حضور السومة در العربی، مهرداد محمدی از این تیم جدا می شود و به همین دلیل این بازیکن مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است که به این ترتیب شایعات بازگشت این بازیکن به ایران تکذیب شد.

258 258

کد خبر 1659538

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال مهرداد محمدی باشگاه پرسپولیس مهرداد محمدی عمر السومة مهاجم سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود