Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر، یکی از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان شهرستان رزن را تأمین نهادهای دامی عنوان کرد و گفت: کارخانه‌ی تولید نهاده‌های دامی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون، تعداد ۱۶ واحد تولیدی در شهرستان رزن در دست ساخت است؛ تشریح کرد: از این تعداد، ۸ واحد کوچک و ۸ واحد بزرگ صنعتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رزن خاطرنشان کرد: برای تکمیل این واحدهای صنعتی نیاز به ۵۹۳ میلیارد تسهیلات بود که در سفر رئیس جمهور به استان همدان تسهیلات مربوطه تأمین شده است.

غفاری در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به استان همدان و تخصیص اعتبارات مناسب به شهرستان رزن؛ گفت: اولین شهرستان در استان همدان بودیم که اطلاعات و اعتبارات سفر رئیس جمهور را منتشر کردیم.

فرماندار رزن افزود: بیش از ۵۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رزن در سفر رئیس محترم جمهور به استان همدان تخصیص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه بهترین اعتبارات استان در شهرستان رزن ثبت شد؛ خاطرنشان کرد: علاوه بر این اعتبارات، بالغ بر ۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار بی نام به استان تخصیص داده شده که ما سهممان را از این اعتبارات دریافت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، از توزیع بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان طی هفته جاری خبر داد و گفت: علاوه بر این، ۶۵ میلیارد تومان اعتبار مربوط به قنوات رزن توسط نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی به شهرستان رزن اختصاص یافت.

کد خبر 5557163

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن سی امین سفر استانی دولت محرم 1401 بوشهر ماه محرم مراسم عزاداری ویروس کرونا حسینیه مهر کرمانشاه همایش شیرخوارگان حسینی عکس استانها خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل آمار کرونا گرگان میلیارد تومان اعتبار شهرستان رزن استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود