Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توئیتی نوشت: واکنش‌های مثبتی را درخصوص انحلال پارلمان دریافت کردیم. ما پاسخ مثبتی را در این خصوص از جانب مردم، عشایر، شخصیت‌های آکادمیک، نهادهای جامعه مدنی، خطیبان منبر حسینی و حتی از سوی برخی از علمای حوزه علمیه و برخی رهبران سیاسی کُرد و اهل سنت و حتی شیعیان دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از این طرف‌ها خواست تا موضع‌گیری جدی برای نجات عراق از فساد و وابستگی داشته باشند تا روند سیاسی اصلاح شود.

مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما برای اقدامات جدی و واقعی باید کار کنیم و از گفتگوهای بی‌مایه دوری کنیم، چراکه عراق نیازمند عمل است نه حرف. مردم بسیار تمایل به اصلاح واقعی دارند که آنها را از رنج‌هایشان نجات دهد.

صدر خاطرنشان کرد: انقلابیون به انقلابشان تا زمان تحقق خواسته‌ها ادامه خواهند داد و به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد، این تنها و آخرین فرصت آنها است. تا زمان تحقق خواسته‌ها آماده باشید و من با شما هستم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران

ایران و عراق از زمان آغاز جنگ تا پایان آن در سال ۱۳۶۷، در پنج مرحله درگیر جنگ شهر‌ها شدند. تهران، اصفهان، دزفول، کرمانشاه، تبریز، شیراز و کرج جز مقاصد مهم عراق برای بمب باران شهری بود.

دیگر خبرها

  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • شرط تنصیف دارایی
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • (عکس) روز‌های تلخ موشک باران در تهران
  • فیلم/ تحقق وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است