Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:28:30 GMT

بدحجاب دیگر مجرم نیست بلکه متخلف است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۱۵۵

بدحجاب دیگر مجرم نیست بلکه متخلف است

به گزارش تابناک به نقل از آفتاب نبوز، سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی که در نشست تخصصی «کارآمدسازی طرح جامع عفاف و حجاب» ویژه مدیران، اساتید، معاونان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه ترویج عفاف و حجاب، جای سیاسی‌بازی و سیاسی‌کاری نیست، افزود: در کجای دنیا قانون‌گذار و یا مسئولان اجرای قانون نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند و حجاب را دست‌آویزی برای جذب آرای انتخاباتی می‌کنند؟!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گاهی یک تذکر و در صورت تکرار، جریمه به مراتب از دستگیری و دادگاه که قبح مسئله را می‌شکند، بسیار تأثیرگذارتر است، افزود: امر به معروف در جایی که احتمال اثر وجود دارد شرعا واجب است و تغییر قالب و استفاده از شیوه‌های نوین بسیار لازم است؛ تذکر لسانی فقط با زبان نیست پیامک و تذکر کتبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مصداق‌های تذکر لسانی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از کم‌تحرکی حوزه‌های علمیه خواهران با این عده و عده گلایه کرد و خواستار کار سازماندهی شده و تشکیلاتی شد.

وی در آسیب‌شناسی جبهه خودی، از بی‌برنامگی و نداشتن طرح، عدم تشکیل جبهه متحد، صرفا به نصیحت و رهنمود‌های پی درپی دل‌خوش کردن، به گفتگو‌های بی‌ثمر و مشغولیت‌های نفس‌گیر در فضای مجازی پرداختن، اول و دوم کردن موضوعات و ایجاد توقف، فرافکنی و تکرار مکررات، درددل و ناله کردن و ترویج ناامیدی و اعتراض بدون ارائه راه حل را از مهمترین گرفتاری نیرو‌های دغدغه‌مند برشمرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی امر به معروف حجاب محرم امامزاده داوود عادل آذر شب های محرم عاشورا تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز