Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:10:10 GMT

اردویژه هلند| پیروزی پرگل فاینورد در هفته نخست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۳۴۱۲

اردویژه هلند| پیروزی پرگل فاینورد در هفته نخست

فاینورد در نخستین بازی فصل جدید اردویژه هلند به پیروزی پرگلی دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز (یکشنبه) در هفته نخست فصل 2023-2022 اردویژه هلند تیم فاینورد میهمان ویتسه بود و با کسب پیروزی 5 بر 2 به خانه بازگشت. پاتریک والمارک (31)، سیلوا دانیلو (41 و 66)، جاواریو دیلروسون (61) و لوتشارل گرترویدا (69) برای فاینورد گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های ویتسه میزبان را مانهوف (19) و  بادن (56) و  زدند. 

علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین فاینورد در دیدار امروز بود و از دقیقه 73 به عنوان سومین تعویضی این تیم وارد زمین شد.

طارمی پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن پورتو برابر ماریتیمو: این برای من خیلی خوب است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سه ماه قبل به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک می‌کند و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این جمع جدا می‌شود و حالا با توجه به قطع همکاری او در هفته‌های منتهی به پایان فصل، بحث انتخاب جانشین‌اش هم جدی‌تر از همیشه شده است.

طی هفته‌های گذشته بحث حضور آرنه اسلات در لیورپول به جای یورگن کلوپ جدی‌تر از سایر گزینه‌ها به میان آمد که سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش به آن واکنش جدی نداشت تا اینکه پس از دیدار مقابل گو اهد ایگلز نسبت به این موضوع پرداخت و از علاقه‌اش به قرمزهای انگلیس صحبت کرد.

اسلات که هفته قبل قهرمانی در جام حذفی هلند را همراه با فاینورد به دست آورد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های باشگاه لیورپول است و البته این سرمربی هم اعلام کرد علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال دارد.

سرمربی فاینورد پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل گو اهد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم شد، نسبت به احتمال حضورش در لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی برای من خواهد بود.

او با بیان اینکه دوران خوبی را همراه با فاینورد سپری کردم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول در میان باشد، تو دیوانه‌ای اگر به آن فکر نکنی! این یک قدم عالی برای من در دوران مربیگری خواهد بود. باشگاه‌ها در حال مذاکره با یکدیگر هستند و من هم منتظر هستم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: من باور دارم که باشگاهم اجازه حضور در لیورپول را می‌دهد، چراکه این یک قدم خیلی بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و من در انتظار تایید این انتقال خواهم بود. در فاینورد خوشحال هستم، اما حضور در لیورپول یک فرصت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری