Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواوی در رویداد امروز خود از گوشی هوشمند Enjoy ۵۰ Pro رونمایی کرد. این محصول میان‌رده از نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD بهره می‌برد و از فناوری شارژ ۴۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. فهرست وب‌سایت JD نشان می‌دهد Enjoy ۵۰ Pro هواوی در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و سفید دردسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه از تراشه‌ی Snapdragon ۶۸۰ بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که براساس لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تراشه همچنین با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۶۱۰ همراه شده است. این گوشی به رم ۸ گیگابایت مجهز شده و با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، امکان بهره گرفتن از سه گیگابایت رم مجازی روی این محصول وجود دارد.

Enjoy ۵۰ Pro از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی LCD با وضوح Full HD (معادل ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد و دوربین سلفی این گوشی در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتز و حاشیه‌های بسیار باریک ۱٫۰۵ میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی هوشمند Enjoy ۵۰ Pro هواوی همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه فقط درمدت ۳۰ دقیقه می‌تواند تا ۵۰ درصد شارژ شود و بدین‌ترتیب برای شارژ کامل آن یک ساعت زمان نیاز است.

هواوی Enjoy ۵۰ Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز درکنار آن تعبیه شده است. علاوه‌براین فلش LED در ماژول دوربین دایره‌ای این دستگاه قرار گرفته است که از این‌نظر به طراحی سری میت ۴۰ شباهت دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان ضبط هم‌زمان با دوربین جلو و عقب، پشتیبانی از بلوتوث ۵، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، NFC و حسگر اثرانگشت روی لبه‌ی کناری اشاره کرد.

قیمت Enjoy ۵۰ Pro درحال‌حاضر مشخص نیست، اما انتظار می‌رود پیش‌سفارش آن از ۲۹ جولای (هفتم مرداد ۱۴۰۱) آغاز شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اخبار فناوری فناوری فناوری نانو فناوری اطلاعات فناوری نوین بهره می برد Enjoy ۵۰ Pro

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)