Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: عصر امروز یک تبعه افغانستانی در حوالی چاه موتور احمد آباد شور اطراف شهر بهرمان رفسنجان دست به چاقو برده و دو نفر از کارگران موتور را به قتل می رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  "راه آرمان " حسین رضایی فرماندار رفسنجان، گفت: عصر امروز یک تبعه افغانستانی در حوالی چاه موتور  احمد آباد شور اطراف شهر بهرمان رفسنجان دست به چاقو برده و دو نفر از کارگران موتور را به قتل می رساند،تا این لحظه  ۱۰ نفر زخمی و کشته برجای گذاشته است که در بین این افراد هم تبعه ایرانی و هم افغانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار رقسنجان اذعان کرد:  با شروع ماجرای درگیری تعدادی افاغنه دیگر نیز به آنها می پیوند و یک درگیری خونین بر جای می گذارند.

وی با بیان اینکه احتمال می رود تعداد کشته ها افزایش یابد، گفت: شایعه ای مبنی بر اینکه این حمله در یک تجمع عزاداری رخ داده کاملا کذب است.


فرماندار رفسنجان تاکید کرد: گزارش های اولیه حاکی است که ظاهرا اختلافی بین افاغنه منطقه وجود داشته و ابتدا دو نفر از افاغنه به قتل می رسند و سپس دو نفر از مالکین چاه‌تلمبه‌های منطقه که برای وساطت رفته بودند نیز دچار جراحت شدید می شوند.

 حسین رضایی افزود: ضارب نیز اختلال روحی روانی داشته و برادرش که دستگیر شده این مورد را بیان کرده است.

 وی افزود: آمار دقیق راجع به کشته‌ها بزودی اعلام می شود و تاکنون دو نفر از اتباع بیگانه  به قتل رسیده‌اند.

رضایی ادامه داد: قاتل که خود زنی کرده و در شرایط وخیمی است، توسط نیروی انتظامی شهر انار دستگیر شده و برای روند تکمیل پرونده به بیمارستان رفسنجان و نیروی انتظامی این منطقه تحویل شده است.

وی در پایان اذعان کرد: مردم به خود ترس راه ندهند و این مساله بین خود اتباع است و ربطی به مردم ندارد و سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی کرمان نیز در مسیر رفسنجان است تا ماجرا به صورت دقیق بررسی شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی تیراندازی در ایالت کارولینای شمالی، چهار افسر پلیس آمریکا کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کارولینای شمالی تاکید کرد که فرد مظنون به تیراندازی نیز با شلیک گلوله تیم دوم افسران کشته شد و ۴ افسر دیگر زخمی شدند.

درگیری سه ساعته پس از خروج فرد مسلح ازخانه و تیراندازی ماموران و کشته شدن او به پایان رسید.

پلیس در ادامه عملیات او را شناسایی کرد و نام وی را با عنوان «تری کلارک هیوز جونیور» (۳۹ ساله) اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان